Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

23 Ekim '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mesleki eğitim merkezi.

Mesleki eğitim merkezi.
 

Mesleki eğitim merkezi Fethiye


İlçemizde bulunan, Fethiye mesleki eğitim merkezi halen, Taşyaka Mahallesi’ndeki binasında çalışmalarını sürdürmektedir. Mevcut bina fiziki durumu yetersiz olduğu için, eğitim faaliyetleri uygun olmayan koşullarda yapılmaktadır. Okulumuzun günümüz şartlarına uygun olmadığı ve esnaflarımızın, teknik bilgi ve beceri kazanarak hizmette kalitenin yükseltilebilmesi için yeni ve donanımlı bir okula ihtiyaç olduğu düşünülmüştür.

Fethiye esnaf ve sanatkarlar odası yönetim kurulu olarak; söz konusu mesleki eğitim okulu ve okul aile birliği ile iş birliğine gidilerek, Muğla Valiliği ile yapılacak bir protokol çerçevesinde okulun adının, Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası Mesleki Eğitim Merkezi olması ön koşulu ile yeni bir okul binası yapılmasına karar verilmiştir.Mesleki eğitim okulları geleceğin esnaflarının, sanayicilerini yetiştirmek için önemli bir eğitim merkezidir.

Çırakların, kalfaların, ustaların pratikteki teknik bilgilerini, teknolojiyle birleştirmek birer nitelikli, verimli ve yüksek kalifiyeli elaman yetiştirmektir.

Okulumuz 20 derslik, iki salon ve dört yönetici odasından oluşmaktadır.

Degerli Esnaf Odası Başkanımız; Mehmet Soydemir ve ekibini, huzur haklarını almaksızın fedakarca çalışmalarından dolayı kutluyoruz.

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..