Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Teknoloji
 

Microsoft Google'a rakip oluyor.

Microsoft Google'a rakip oluyor.
 

İnternetin (Türkiye'de son 10 yılda) hayatımıza aniden burnunu sokmasından bu yana, bilginin ne kadar önemli birşey olduğunu ve daha da önemlisi bilgiye nasıl ulaşmamız gerektiğini öğrenmeye başladık. Öyle ki Cumhurbaşkanı'nın adını bilmeyen biri google'ın ne oldugunu, nasıl kullandığını ve hatta nasıl yazıldığını bile biliyor:)

Hal böyleyken ve hali hazırda neyi arasak yardımımıza google yetişiyorken, Microsoft buradaki pazarı farketmiş olacak ki, google ile internet kullanıcıları arasındaki bağları gevşetip bizi kollarına almak için yeni bir ürün hazırlamış ve adına da BING demiş.

Microsoft, BING'i "yepyeni bir tecrübe" olarak tanıtıyor. Bu ürünün kullanıcı sorularına zeki yanıtlar verebilecek bir uygulama olduğu, arama sonuçlarına göre aranan kelime ile ilgili ilişkili sonuçları kategorize edilerek sunulacağı farklı bir platform olduğunu savunuyor.

Kişisel fikrim şudur ki:

Ben incelediğimde google'dan pek bir farkını göremedim. Gözlemlediğim tek fark google'ın sadelik ilkesine karşılık Bing'in renkli ve hareketli arayüzü oldu. Bunda da en büyük pay Microsoft'un yazılım teknolojileri anlamında son yıllarda yaptığı atılımları kendi ürünlerine en iyi şekilde yansıtması.

BING'in tanıtımı ve reklam kampanyaları için Microsoft'un 100 Milyon dolar ayırdığı söylentileri dolaşırken, google'ın buna karşılık bir hamle yapıp yapmayacağı hala daha merak konusu.

Uzun lafın kısası benim gibi internette eli kolu google olan bir çok insanı BING ile birlikte eglenceli günler bekliyor.

BING ile ilgili hazırlanan tanıtım videosunu izlemek için aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz.

http://www.decisionengine.com/Default.html

Sevgiler...

 
Toplam blog
: 10
: 1321
Kayıt tarihi
: 17.11.08
 
 

0cak 1982; soğuk bir mevsime, sıkıntılı/ sıkı yönetim yıllarına denk gelmesinin dışında benim dünyay..