Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

13 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog 1. Onur Ödülü / Blog Nobel 2009

Milliyet Blog 1. Onur Ödülü / Blog Nobel 2009
 

Dur yolcu!


Sen de blogcu!


Hele dur, bir soluklan ve oku!


Sonunda göndereceğin 1 oy...


Haydi boş geçme, onu da yorum sandığına koy!


Nasıl ama?.. Evet, şiir gibi... Fakat şimdi güftenin zırt dediği yerdeyiz işte...


Gönül ne düşünür, ne ister bilmem ama blogger ister ki, Milliyet Blog yönetimi her yıl biri ya da birilerini ödüllendirsin, onurlandırsın...


Lâkin, onların işi başından aşkın... Bunu biliyoruz ve kolaylıklar diliyoruz...


Madem öyle, kendi işimizi kendimiz yapalım, aramızdan bir arkadaşımızı onurlandıralım diyorum...


Bu güzel sitede 3-5 günlük yazarlar olduğu gibi emekçiler de var...


Bıkmadan yazı gönderen, bu siteyi ayakta tutmakta pay sahibi olan, sitenin tıklanma oranını yükselten emekçiler...


Onlar ki, bu siteye emek veren temel taşları...


Neden onlardan birini olsun onurlandırmayalım?.. Neden her yıl bir arkadaşımızı böyle ödüllendirip sevindirmeyelim?..


Ben yapalım diyorum ve bu blog da o nedenle yayında...


Peki seçimi nasıl yapacağız?..


Organizatörün belli kişileri aday göstermesi bana göre yanlış olur, zira diğerlerine haksızlık olur...


Bu nedenle oy gönderen herkes kendi seçimini kendi yapacak ve sadece 1 kişiyi aday gösterecek...


Oy sandığı bu bloğun yorum kanalı olacak...


Kimlere oy verebilirsiniz?.. Yâni kimler "Blog Nobel 2009" aday adayıdır?..


Bu sitenin kuruluşundan 2009 yılı sonuna kadar, gelmiş geçmiş tüm yazarlar... Bayan ve erkek tüm yazarlar, hepsi aday adayıdır...


Kendi kendinize yapmanız gereken şudur...


Kendinize şu soruyu soracaksınız...


"Eğer bir blog yazarına Nobel verilse, kimin almasını isterdim, bir oy hakkım olsa kime verirdim?.."


İşte bu sorunun cevabını bulduğunuzda, bu bloğu ziyaret ederek o ismi, erkek ya da bayan o tek adayınızın ismini yorum kanalına yazarak sandığa atıyorsunuz...


Darılma, gücenme, çekinme olmamalı... Bu yıl biri, seneye biri daha, sonra biri daha ve sonra biri daha...


Seçen de dost, seçilen de...


Beni bilen bilir ki, sayfamda da, yarışmalarımda da hoşgörü ve dostluk hâkimdir...


Lütfen bana hoşgörünüzle ve oyunuzla gelin, kıymetli oyunuzla adayınızı sevindirin...


Tekrar belirtiyorum, "gelmiş geçmiş tüm yazarlar" aday adayıdır...


İlginize teşekkürler ediyor, katılımınızı bekliyorum... Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..