Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog ailesine...

Milliyet Blog ailesine...
 

Milliyet Blog


Milliyet Blog sayfamın 100.000 Ziyaret sayısına ulaşmasına teşekkür yazısı...

Sevgili dostlarım, okuyucu ve yazar arkadaşlarıma...

Biz burada artık aile olduk... Belkide aileden de öte...

Hepinize sonsuz teşekkür ederim.

Fakat özellikle de editör arkadaşlarıma teşekkürlerin en fazlasını onlara yolluyorum... Bizim çilemizi çeken onlar diye düşünüyorum. Bilmiyorum yanılıyor muyum ?

Milliyet Blog ta yazmaya başlarken, bana ayrılan bu sayfanın 100.000 kez ziyaret edilmesi, benim için büyük başarıdır. Bu başarı kimine göre basit kimine göre farklı yorumlanabilir. Her görüşe saygı duyuyorum.

Herkese bu katkıdan dolayı teşekkür ederken, burada yazmanın tadını anlatamam... Bu zevki sizler yazanlar ve okuyanlar iyi bilirler... Anlatmaya gerek yoktur... Bu teşekkür yazısını yazmayı kendime borç bildim..

MİLLİYET AİLESİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLER... SEVGİ VE SAYGILARIMLA... TOPRAK...

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..