Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'da Resim İşkencesi

Son zamanlarda çok sık yazamasam da arada bir uğrayıp birşeyler karalıyorum burada. Eskisi kadar sık yazamıyor oluşumun bir çok sebebi var. Sağlığım, iş yoğunluğum, sosyal program yoğunluğum, kişisel gelişim yoğunluğum vesaire.. Bir de yeni arayüz ile harala gürele mücadelemiz de var.

Zaten bu blogun yazılma nedeni de bu. yeni arayüz kullanıma geçtiğinden beri sayfa hatalarından başımızı alamıyoruz. Yazı girme zorluğu, sayfa düzen bozukluğu, resim ekleme güçlüğü vb.. Gerçekten can sıkıcı.

Az önce şiir ekledim sayfama.. Şiirle ilgili bir resim girmek istedim ve her zamanki gibi arayüzden ya da teknik bir sorundan kaynaklanan problem beni delirtti. 3 ayrı browserde resim eklemeyi denedim ama olmadı. Mozilla Firefox, İnternet Explorer ve Google Chrome. Üçünde de resim ekleyemedim. Başka browserim olsa onu da deneyeceğim ama bendekiler bu kadar. Benden de bu kadar..

Sevgi ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU
Denizli/ 4 Ağustos 2012

www.twitter.com/murathacioglu 

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..