Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog idaresine teşekkürler....

Milliyet Blog idaresine teşekkürler....
 

Özellikle Başak Temiztaş hanıma teşekkür etmek istiyorum. Beni aydınlattığı için.

Dün Diyanet işleri Başkanlığının görüşlerini kaynak olarak da verdiğim "İslamiyette Mehdi inancı yoktur" başlıklı yazım "Editör silmiş" notuyla gerekçesiz olarak yayından kaldırılmıştı. Bu yazımın yayından kaldırılması konusunda ilk aklıma gelen yazımın bazı çevreleri rahatsız etmiş olabileceğiydi. 
 
Ben de bunun üzerine Milliyet Blog idaresine aşağıdaki maili gönderdim.
 
******
 
Sayın yetkililer,
 
Diyanet İşleri Başkanlığının sitesinde yayınlanan yazıyı da kaynak göstererek yazdığım"İslamiyette Mehdi inancı yoktur"başlıklı yazım gerekçesiz olarak, sadece "Editör silmiş" notuyla yayından kaldırılmıştır. Blog sitemizde her gün Mehdiyle ilgili aslı astarı olmayan haberler yayınlanırken, benim yazımın yayından kaldırılma nedenini açıklarsanız memnun olurum.
 
Saygılarımla.
 
Erol Işık
 
Milliyet Blog idaresinden bugün ise önce şu cevabı aldım.
 
******
 
 
RE: Yayından kaldırılan blogumla ilgili...?
 
09:46
Yanıtla  ¡
 Milliyet Blog
Kime: 'erol isik'
 
Erol Bey merhaba,
 
Yazınızı dün okuduk ve bir sorun görmedik. Ancak dediğiniz gibi yazınız şu anda sistemde kayıtlı değil. Biz de şu anda sorunu inceliyoruz. Bunun nasıl olabileceğini şu anda bilemiyorum.
 
Bir yazıda sorun gördüğümüzde daha önce de sizin birkaç yazınızda olduğu gibi, bir red mesajı ile birlikte yazıyı yayından kaldırıyoruz. Yani yazara mutlaka gerekçesini iletiyoruz biliyorsunuz. Dolayısıyla durum bu kez bu şekilde değil.
 
Sorunu inceleyip size bilgi vereceğiz.
 
Saygılarımızla,
 
Milliyet Blog
 
********
 
Bu cevabı aldıktan sonra sayfama girdiğimde ilginç bir durumla karşılaştım. Daha önceleri yayından kaldırılan yazılarım ve o yazılara yapılan yorumlar sadece benim tarafımdan görülebilirken, bu defa sayfamda ne yazımı ne de yapılan yorumları görebiliyorum. Bunun üzerine MB idaresine aşağıdaki maili gönderdim.
 
From: erol isik 
Sent: Thursday, September 27, 2012 10:41 AM
To: blog milliyet blog milliyet
Subject: RE: Yayından kaldırılan blogumla ilgili...
 
Sayın yetkililer,
 
Verdiğiniz bilgiler ve yaklaşımınız için teşekkür ederim. Bu arada bir şey daha belirtmek istiyorum. Daha önceleri yayından kaldırılan yazılarım ve o yazılara yapılan yorumlar sadece benim tarafımdan görülebilirken, bu defa sayfamda ne yazımı ne de yapılan yorumları görebiliyorum. 
 
Yazımda sorun görmediğinize göre o yazıyı tekrar yayına vermek konusunda yine de olurunuzu bekliyorum.
 
Saygılarımla...
 
******
 
Bu mailime karşılık en son olarak da Sayın Başak Temiztaş hanımdan aşağıdaki maili aldım.
 
Erol Bey tekrar merhaba,
 
Sorunun ne olduğu anlaşıldı. Ben dün öğleden sonra izinliydim. Yokluğumda gazeteye oldukça fazla sayıda şikayet gelmiş ve yayın yönetmenimizin yazıyı değerlendirmesi ve isteğiyle blogunuz yayından kaldırılmış. Ancak normalde editörlerimiz yayında olması uygun bulunmayan bir blogu, gerekçesiyle beraber yazarı haberdar edip kaldırıyorlar. Ancak dün yazıyı teknik arkadaşlarımız kaldırdığı için yazı komple silinmiş. Dolayısıyla ben de sabah yazıyı sistemde bulamadım.
 
Bu durumda yazınızı tekrar yayına almamanızı rica ediyorum. Ayrıca size sebep bildirilemediği için de özür diliyorum.
 
Saygılarımla,
 
Başak Temiztaş
 
*******
 
Kendisine açıklamaları için teşekkür ediyorum. Bu mailleri paylaşmamın tek nedeni de ülkemizin içinde bulunduğu durumu görmeniz içindir.
 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..