Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog kişisel ana sayfamızda güzel bir düzenleme

Milliyet Blog kişisel ana sayfamızda güzel bir düzenleme
 

Birkaç hafta önce farkettim, Milliyet Blog kişisel ana sayfamızda güzel bir düzenleme yapılmış. Kategoriler bölümünün kalabalık listesi kısaltılmış ve çok iyi olmuş.

Geçen yıl bu bölümle ilgili bir önerim olmuştu (1): “Sayfanın üst bölümü olduğu gibi en altta olsa veya bunu seçme şansı verilse sayfalarımız daha güzel görünecek. Şimdi hep aynı kalan bilgi sayfanın en önemli yerinde duruyor.”

Milliyet Blog’da blog yazarının kişisel ana sayfasında üst bölümde yeralan Blog yazarının profili, kısa istatistikler, yazarın yazı yazdığı kategoriler ve gruplar çok fazla yer tutuyordu. Sayfa açıldığında bunlar değil, bloglar görünsün diye bütün bunların sayfanın altına atılmasını önermiştim.

Milliyet Blog’da yapılan değişiklik benim düşündüğümden daha iyi olmuş. Kategorileri en çok yazılanlar tek sıra olarak verilip diğerleri tıklanınca açılan menüye eklenmiş. Böylece kalabalık kategori listesi gizlenmiş. Listeyi menüde saklamak benim aklıma gelmemişti. Aynısı gruplar için de yapılabilir. Profil ve istatistikler sağ taraftaki kolona kaydırılıp, sayfa açıldığında bloglar görünebilir.

Yaklaşık 2 yıl önce yazdığım Milliyet Blog Gazetesi yazımda bu sayfada daha radikal değişiklikler öneriyordum (2). O önerilerim hala geçerliliğini sürdürüyor. Kendi sayfamızla daha çok oynayıp, görünümüne daha çok katkıda bulunabilelim. Sayfamız gazeteye benzesin ve daha dolu olsun.

(1) Milliyet Blog için öneriler -5- (21-3-2007): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=31818
(2) Milliyet Blog Gazetesi (13-1-2007): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=21054

Ankara, 9 Kasım 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..