Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'ta geçen 1 yılım

Milliyet Blog'ta geçen 1 yılım
 

Güzel insanların, dostluğu da güzel olur. Sence de böyle değil midir bu durum; güzel okuyucum?


Bu gün Milliyet Blog'taki 2.yazı yılımın ilk günü güzel okuyucum. 7 Şubat 2011 tarihinde ilk yazımı yayınlayarak katıldığım Milliyet Blog yazı ailesinin; tam 1 yıldır üyesiyim.

Adet olduğu üzere, bu yazımda, burada geçen 1 yılımı seninle birlikte değerlendirmek istiyorum güzel okuyucum.

Elimden geldiği kadar dolu dolu geçirmeye çalıştığım bu ilk yılımda, 295 yazı yazdım burada. Bunlardan 291'i yayınlandı. Yazı yazma performansı açısından, kendime koyduğum haftada 6 yazı yazma hedefime ulaşmama çok az kaldı. Tahmin ediyorum, en geç 30 Haziran 2012'de haftada 6 yazı yazma ortalamasına da ulaşmış olurum.

İlk yazımı yayınlamadan önce kendim için belirlediğim, günde ortalama 1000 okunma sayısına ulaşabilmem ise; bir 6 ayımı daha alır sanıyorum. Çünkü ilk yılımın sonunda ancak 490 okunma ortalamasına ulaşabildim. Bu konuda da, kendimi geliştirme çabası içindeyim.

Bu 1 yıl boyunca, en çok deneme ( 45 ) ve gündelik yaşam ( 45) yazısı yazdım. Kadınları çok sevdiğimden! ve kadın - erkek ilişkilerini çok önemsediğimden, bu konuda da elimden geldiği kadar çok paylaşımda bulundum.( 32 ) Özellikle yazı ortamımız ve yazmak hakkındaki düşüncelerimi de blog kategorisinde yazdığım yazılarla dile getirdim; elimden geldiğince. ( 31 )

Türk ve Dünya Siyaseti'ne olan yakınlığımı ( 28 ) ve gündem ve güncele bakışımı da yazı becerim ölçüsünde yansıttım sizlere. ( 23 )

Yine, gündelik yaşamımla ilgili gözlem ve deneyimlerimden bazılarını da anılar ( 13) kategorisinde paylaştım okurumla,Ve beni okuyanlar, futbola olan sevgimi ( 10 ), doğal hayat ve çevre konularına olan duyarlılığımı ( 9 ) ve fırsat buldukça mizah yapmayı, yazmayı (  9 ) da sevdiğimi biliyorlar artık.

İlk yazımdan, yazdığım şu son yazıma kadar, en dikkat ettiğim konulardan biri de, etiyle, kemiğiyle bana ait olan, özgün yazılar yazmaktı; en önemsediğim hedefim. Yazdığım yazılarla en azından kendi açımdan bu hedefime de ulaştım ben güzel okuyucum.

Yayınlanmış 291 yazıma 1104 yorum ve 54 mesaj almak da, önemsediğim bir başka başarımdı. Ancak tabi ki, bu istatistiklerle asla yetinmeyeceğimi, yazı performansımı ve kalitemi daha iyi, en iyi seviyelere çıkarabilmek için de, elimden gelen her şeyi yapacağımı belirtmek istiyorum sizlere.

Tabi ki, yukarıda elimden geldiğince anlatmaya çalıştığım bu güzelliklere, önce Milliyet Blog ve yönetimi sonra da hem okurum, hem yazı ve dert ortağım olan, siz değerli yazı arkadaşlarım sayesinde ulaştım.

Acısıyla, tatlısıyla, 1. Yılımı doldurduğum Milliyet Blog'ta, böyle bir yazı yazabilmeme sebep olan herkese yürekten, en içten sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum. İyi ki varsınız ve arkadaşlarımsınız. Sizlerle birlikte olduğum için gurur duyuyor ve büyük keyif alıyorum arkadaşlar.

CEMCE SEVGİLERİM HEP YANINIZDA OLSUN.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..