Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Twitter'da!

Milliyet Blog Twitter'da!
 

Gelen haftalık bültende;

“Milliyet Blog Twitter'da!

Son günlerin en popüler sosyal paylaşım sitesi Twitter'da Milliyet Blog da yerini aldı. Milliyet Blog'taki blogları artık https://twitter.com/Milliyet_Blog adresinden de takip edebilirsiniz.Yayına giren tüm bloglar, bu sayfada yayınlanıyor.

Bu sayfayı takip listenize ekleyerek, girilen bloglardan haberdar olabilirsiniz.

Bir süredir devam eden diğer bir uygulamamızı da hatırlatmak istiyoruz. Vizyondaki filmlere dair yazdığınız bloglar, Milliyet Sinema'da, “Nefes” filmindeki gibi yayınlanıyor ve Sinema okurları blog sayfanızı ziyaret ederek, yazınızın devamını okuyabiliyor.

http://sinema.milliyet.com.tr/Film.aspx?FilmNo=2338

İzlediğiniz filmleri okuyucularınızla paylaşmayı unutmayın!” deniliyor.

Bu olay, önceden var mıydı yoksa ben mi yeni fark ettim bilmiyorum. Benim gibi yeni farkedenlerin de konudan haberdar olmaları gerektiğini düşündüm.

:) İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..