Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Vay bana

Vay bana
 

Evde oturmuş uyuzlanırken niyedir bilmem hafızamın derinliklerindeki bir şarkıyı istemsizce mırıldanmaya başladım...

Öyle güzel melodisi var ki ve aklımda kalan bir dörtlük…

Vay Bana Vaylar Bana
Yıl Oldu Aylar Bana
Susadım Su İsterim
Su Vermez Çaylar Bana

Şarkı enfes ama malesef devamını getiremedim…

Zaman zaman bu oluyor. Derinliklerde bir yerlerde şarkı sözleri şiirler kalmış. Hiç sebepsiz birden gün ışığına çıkıyorlar.

İyi ki internet var da aradığımızı kolayca buluyoruz. Bulduğumdan da nasıl memnun kalıyorsam artık, çocuklar gibi şen oluyorum.

Birşeyi kaybedersiniz de sonra yeniden bulursunuz ya hani, bende ki sevinç durumu aynen öyle oluyor…

Şarkıyı bulduğumda ilk önce, “Söz yazarı” dikkatimi çekti. “Tabi ya…” dedim.

Aslında tahmin etmeliydim, bu harika sözlerin onun kaleminden çıktığını...

Reklam etmeyeyim diye ismini vermeyeceğim, tektaşını kendisi alan bir cici kızımız;

“Aa o da kim, tanımıyorum ama sayemde meşhur oldu” demişti…

Bizler kendisine ne dedik o da bizde kalsın!

VAY BANA VAYLAR BANA

Dağlar Dağladı Beni
Gören Ağladı Beni
Gitti Yarim Gelmedi
Derde Bağladı Beni

Vay Bana Vaylar Bana
Yıl Oldu Aylar Bana
Susadım Su İsterim
Su Vermez Çaylar Bana

Dağların Arkasından
Öldüm Yar Sevdasından
Bileydim Ayrılık Var
Giderdim Arkasından

Söz: Neşet ERTAŞ

:) İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/vay-bana/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..