Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '08

 
Kategori
Söyleşi
 

Milliyet Blog Yazarı, ALeSTa_ [15]

Milliyet Blog Yazarı, ALeSTa_  [15]
 

Milliyet Blog Yazarı, Melike [ALeSTa_ ]


Milliyet Blog Yazarlarini tanitmak amaciyla Aralik 2007 de baslattigim 14 dizilik anketi, Mart 2008 de sonlandirmistim.

" Bir kücük kalp icin gidiyorum" baslikli blogunda cok sevdigi 9 aylik yegeninin ameliyat olacagini, dolayisiyla bir süre yazamayacagini ve dualarimizi bekledigini belirten blog sayesinde tanismistik. Minik yegenine gecmis olsun dileklerimi iletmistim.

Bir süre önce, bir mesajinda aynen sunlar yaziyordu:

"Sevgili Mine Hanım sayfanızı ziyaret ettim bir baktım uzun süredir yoksunuz, merak ettim. İyi misiniz_? Sizin için yapabileceğim birşey var mı ? Sevgiler melike."

Beni en-cok duygulandiran son sorusu idi: "Sizin icin yapabilecegim birsey var mi?".
Ülkesinden 2.500 km uzakta yasayan ve hic görmedigi ve sadece yazi ve resimlerinden tanidigi birisine soruyordu.

Sevgi, dostluk ve baris adina her ne ve nasil olursa olsun insana yalniz olmadigini hissettiriyordu.


Iste bu güzel insanla aramizda görünmeyen sicak bir köprü olusuvermisti ve daha sonra kendisinden aldigim e-posta da, ankete katilmak istedigini yaziyordu. Ilgi duymasi hosuma gitmisti.


Kurallar ülkesinde yasayan ve kati olmamakla bereber kendimce kurallari olan ben geri adim atiyordum. Noktaladigim dizinin 15. ve son konugu böylece sevgili Melike olmus oluyor. Bundan böyle kendisini sayfamda görebilecegim icin mutluyum.

Ülkeme gittigimde kismet olursa kendisiyle tanismayi isterim. Izmir ve Istanbul'da da tanisabilmeyi arzu ettigim baska bir cok dostlar kazandigima inaniyorum.

Resminde yüreginin güzelligini ve usunun piriltilarini, gözlerinde görmek mümkün. Bana yolladigi fotograf büyük formatta acildigi icin cok iyi görebildim.

>>

< ask="" -="" evlilik="">>
ana-kategorisinde Subat 2007 tarihinden itibaren yazmaya baslamis ve bugün itibariyla 53 Blog yazmis. Bu bloglarindan bir kismini okuyabildim. Aski, sevgiyi, hüznü hissettiren ve anilarini anlattigi yazilar da sikilmadan okunabilecek nitelikte.


Melike'nin Blog Sayfası:
http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=617758

ve okumanizi önerebilecegim bloglarindan birisi:

"üç yil önce bugün"

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=72589


Sorularim ve Melike'nin cevaplari:


1. kendinizi eksi ve artılarınızla sever misiniz?

-Kendimi eksilerim artılarım günahlarım ve sevaplarımla seviyorum.

2.
Politikayla ilgili, hangi projenin daha çabuk gerçekleşmesini istersiniz?

- Terorle mücadelenin ve sağlik koşullarının iyileştirilmesi.

3. Sizi çok sinirlendiren, raydan çıkaran şey nedir?

Insanların duygularına ve düşüncelerine haksızlık edilmesi beni cok sinirlendirir.

4.
Hangi sebepten dolayı, kimi ödüllendirmek isterdiniz?

- Annemi ve babamı beni dünyaya getirdikleri için.

5. Hangi başarınız veya yeteneğiniz size gurur veriyor?

-Yaptığım iş her ne olursa olsun en iyisini yapıyorum.

6. Çocukken; büyüdüğünüzde ne olmayı düşünürdünüz?


- Rock şarkıcısı hatta yıldızı : )

7.
Dinlenmek için tercih ettiğiniz bir yöntem var mıdır?

-Deniz kenarında yüksek sesle müzik dinlemek beni dinlendirir.

8. Öncelikle, hangi ülkeye seyahat etmek isterdiniz?


- Izlanda.

9.
Sizi cok sevindiren, keyifle satın aldığınız şey nedir?

-Taki.

10. Hangi şarkıyı severek söylersiniz?


- Sila – Egeli Lodos

http://www.youtube.com/watch?v=JcHZQfqImm4


11. Bize bir bilgelik sözü söyler misiniz?


- Yıldızları süpürürsün, farkında olmadan, Güneş kucağındadır, bilemezsin. Bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür, Ciğerinde kuruludur orkestra, duymazsın. Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın. Uçar gider, koşsan da tutamazsın... Shakespeare

12. Çok paranız olsa hangi ressamın bir eserini satın almak isterdiniz?


- Chagall Dance

http://images.google.de/images?gbv=2&hl=de&q=+Chagall+Dance+archiv&start=18&sa=N&ndsp=18


13. İkinci evinizin nerede olmasını arzu ederdiniz?

- Muğla- Dalyan

14. En iyi pişirdiğiniz yemek hangisidir?

-Pilav

15. Şimdiye kadar gerçekleşmeyen, fakat mutlaka gerçekleştirmek istediğiniz şey nedir?


- Kitap yazmak.

16. Bir ay süreyle kimin hayatını yaşamak isterdiniz?


-Cahide Sonku

17. Sevdiğiniz, övdüğünüz üç kitap ismi verebilir misiniz?


- Adalet Ağaoğlu- Romantik, Inci Aral-Mor, Robert B. Cialdini - Iknanin Psikolojisi

18.
TV de hangi programlara takılırsınız?

- 5n 1k

19.
Hangi TV programlarını izlemek istemezsiniz?

- Sabahları yayınlanan kadın programları

20.
Beğendiğiniz kadın oyuncu kimdir?

- Zuhal Olcay

21. Beğendiğiniz erkek oyuncu kimdir?

-Şener Şen

22. Tarihte, adı geçen ünlüler arasında, sevdiğiniz, hayranlık duyduğunuz bir kişi var mıdır?


-Atatürk

23. Başkaları sizin hakkınızda ne söyler, nasıl bilirler sizi?

-Benim icin ''Sıfırcı Melike '' derler; ciddi bir duruşum vardır ama bir o kadar da komiğimdir. Kurallara uyan, insanları seven, duygusal, azimli biri olarak bilirler.

24. Hangi huyunuzu beğenmiyor veya değiştirmek istiyorsunuz?

-Çabuk sinirlenen biriyim bu konuda kendimi değistirmem gerekiyor.



Sevgili Mine Hanim; uzun zamandır Milliyet Blog'da yazıyorum ama hic bu kadar acik olmamistim, bu güzel yazı dizisini hazırladığiniz ve bana da yer verdiginiz icin tesekkur ederim. Sevgiler ve saygilar. Melike.

Melike'cigim ben tesekkür ediyorum:). Diziye önem verip ve katilmak istemen benim icin sürpriz oldu. Ilgi duydugun icin tesekkür ediyorum.

Yasaminda basarilarinin devamini, saglikli ve mutlu uzun bir ömür sürmeni en icten dileklerimle temenni ediyorum.


Sevgilerimle

Mine

07. 07. 2008

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..