Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog yazarı olan annelerin ve tüm annelerin ''Anneler Gününü kutluyorum...''

Milliyet Blog yazarı olan annelerin ve tüm annelerin ''Anneler Gününü kutluyorum...''
 

İlköğretmenim:annem... ve ben :)


Milliyet Blog'daki annelerin sayısı üç binin üzerindedir sanıyorum...

Bu ne saadet!..

Ülkemde kadın yazarlar, anneler yazıyor, düşünüyor, sorguluyor, çözüm üretiyor...

Otuz yıl önce anlatsalardı inanmazdım.

Anneler, evdeki işlerinin bir çoğunu bir kenara bırakacaklar ve burada yazacaklar...

Vallahi inanmazdım...

Sanat, edebiyat, seyahat, siyaset, felsefe üzerine yazıyorlar...

Gerekirse öz eleştiri yapıyorlar; eleştiriyorlar, hicvediyorlar...

Ülkemiz için onur verici bir eylem bu!..

 Editörlerimiz içinde anneler var... Yazarlarımızın çoğu anne!..

Hepinizin Anneler Günü kutlu olsun...

Sizlerin yüzü güldükçe, biz erkekler de  güleceğiz...

Her erkek bir anneye, bir kadına muhtaçtır... Siz anneler, kadınlar çok özelsiniz !..

'' Kız, anadan görür, sofra donatmayı; oğlan babadan görür at oynatmayı.'' demişler...

Armut, dibine düşermiş... Ne ekersek, onu biçeceğiz...

Yazan, sorgulayan ,düşünen, ruhsal dengesi sağlıklı, üretken analar, yetiştirdikleri evlatlarına da örnek oluyorlar...

Burada yazan yüzlerce bayan yazarımızın uzun yıllar şerefle hizmet verdikleri kurumlardan emekli olup birikimlerini bizlerle paylaştıklarına da tanık oluyoruz.

İçimizde torun-torba sahibi olan nineler ve anneler de var... Biliyorum... Çoğunu tanıyorum...

Köşesine çekilip hayattan kopuk, kollestrol hesabı yaparak hayatını karartmayanlar burada...

Genç-yaşlı birarada, sırt sırta verip insan kazanmak için yazıyorlar...

Vatan sevgisi söylemekle olmaz... İşte sevgiyi böyle göstermek, yazarak, okuyarak kanıtlamak  gerek!..

Milliyet Blog ve bizler yazan annelerle gurur duyuyoruz...

Ülkemiz için önemli bir sevinç kaynağı bu!..

Ana, başa tâc imiş... Her derde ilâc imiş...

Bu vesileye,

TÜM ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYOR; SAYGILARIMI SUNUYORUM...

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..