Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet blog yazarları cahildir...

Milliyet blog yazarları cahildir...
 

cehalet.png


Hemen hemen hepsi internetten aldıkları yazıları, ansiklopedilerden okuduklarını, etrafında gördüklerini ve kendilerine anlatılanları yazıp, bir köşe yazarı olma heveslerini bu şekilde tatmin etmektedirler. Aslında hiçbirisinin yazarlıkla ilgisi yoktur.

Yukarıdaki satırları okuyunca, 1 Nisan da geçtiğine göre Erol ışık kafayı üşütmüş diye düşündünüz değil mi?

Aslında ben ironi yaptım. Sağolsun bir blog yazarı arkadaşımız sayesinde ironinin ne demek olduğunu öğrendim. :) Bilmeyenler için burada bir cümleyle açıklamaya çalışayım.

İroni:(eski yunanca eironeía) Söylenenin tam tersinin kastedildiği ifadedir. Söylenen ya da yapılan eylem, ciddi görüntüsü altında, karşıt söylenceyi ya da eylemi, çelişki noktasına çekmeyi hedefler.Mizahdan farkı olarak ,ironi daha eleştirel yaklaşır. (Vikipedi)

Bunu açıkladıktan sonra artık, özellikle blog kategorisinde yazılan abuk sabuk yazılara kızmayın. Çünkü onlar ironi yapıyorlar. Özellikle magazin konularında boş yazılar yazan ve isminin arkasına kuyruk takıp, 2023 yılında kitap çıkaracaklarını söyleyenlere de kızmayın. Çünkü onlar da ironi yapıyorlar.

İroniyi nereden mi öğrendim? Mesaj aracılığıyla yaptığım bir eleştiri üzerine ana sayfamda bana gelen bir mesajdan :)

Son bir not: Eleştirdiğiniz dizileri izler misiniz? Ben Nejat İşler'i çok beğenirim de...:))

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..