Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '20

 
Kategori
Güncel
 

MİNİCİK PARMAKLARINIZI ÖPEYİM

Yedi yaşında pırıl pırıl ikiz oğullarım var, biri DENİZ biri TOPRAK; birinci sınıflar… Bugün” P” harfini çalıştık oğullarımla” …. poğaça yiyordu “ cümlesini okurken Toprak’ımın aklında “POĞAÇA “ kalmış olacak ki ”Annecim bize poğaça yapar mısın ?”dedi. ”Olur kuzucum yaparım “dedim. Hadi aklında kalmasın çocukların deyip mutfağa koştum. Saat bir de  veli toplantısı vardı. Onları ödevlendirip toplantıya geçtim. Onların sesleri dikkatimi dağıtmasın diye yukarıya çıktım .Toplantının ortasında aceleyle ” Poğaçalar  yanıyor diye bağırarak gelmesinler mi?” Zamanı ayarlamama rağmen bir şekilde aşağı inip fırına baktım. Allah’tan toplantının bitimine  denk geldi. Sonra” P” harfi ile okumaya devam ettik.” Pasta, pide,pankek,patates,pilav…” hala mutfaktayım.Varsın istesinler… Dünya parmaklarınızın ucunda GÜZEL ÇOCUKLARIM yeter ki siz okuyun o küçücük parmaklarınızı kitapların mis gibi kokan sayfalarında gezdire gezdire okuyun; o minicik parmaklarınızı tek tek öpeyim, o tertemiz yüreğinizi öpeyim CANIM ÇOCUKLARIM SİZ YETER Kİ OKUYUN! SİZ OKUYUN Kİ DÜNYA DEĞİŞŞİN SİZİNLE...

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..