Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '11

 
Kategori
Müzik
 

Mırıldandıklarım 1

Mırıldandıklarım 1
 

İmza: Sıla


Sıla’nın Son Albümü ve Düşündürdükleri
Sıla’yı ilk defa Kenan Doğulu’yla yaptığı “…dan sonra” adlı şarkıdaki düetiyle tanıdım. Rap-pop karışımı bir şarkıda Kenan Doğulu’yla düet yapan bir kız olarak çok da dikkatimi çekmemişti. Taa ki “İmza: Sıla” adlı albümü bir arkadaşımın önerisiyle alıp, defalarca dinleyene kadar. İnşallah, Yoruldum, Sevişmeden Uyumayalım gibi müthiş şarkıların yanına yine Kenan Doğulu’yla yapılan Bitse de Gitsek adlı bir düeti eklemiş. Ve dinlemeye doyulmayan 10 şarkılık güzel bir albüm ortaya çıkmış.


Albümü dinledikten sonra internet üzerinden bir arama yaptım Sıla hakkında. Sıla isimli televizyon dizisindeki dizi müziğini Sezen Aksu’yla birlikte yaptıklarını ve şarkıyı da Sıla’nın seslendirdiğini öğrendikten sonra, beni en çok şaşırtan şey günlerdir Ferhat Göçer’in sesinden dinleyip, kendi kendime mırıldandığım “Vur Kadehi Ustam” şarkısının da söz ve müziğinin de ona ait olduğunu öğrenmem oldu. Aynı zamanda Şeffaf Oda adlı programda bu şarkıyı bir de Sıla’dan dinleyince son günlerde sürekli dinlediğim ve mırıldandığım şarkıların Sıla’ya ait olduğunu fark ediyorum. Müzikal alt yapısını sesiyle ve şarkı sözleriyle birleştiren böyle bir şarkıcıyı biraz geç fark etmiş olmanın da üzüntüsünü yaşıyorum.
Tuna BAŞAR


twitter.com/tunabasar35
www.facebook.com/tunabasar

 
Toplam blog
: 250
: 411
Kayıt tarihi
: 26.06.06
 
 

1985 yılının soğuk bir Ocak sabahında gözlerimi dünyaya açmışım. Gerçek ismim Mustafa. Sıradanlık..