Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Umursamaz Şiir

İster maviye boyayın beni

İster kırmızıya

Umurumda mı ki renkler

Ben kendi siyahıma akarım

İster güneşe ulaştırın beni

İster yağmura

Umurumda mı ki doğa

Ben kendi tabiatıma giderim

İster yazıya dökün beni

İster söze

Umurumda mı ki kelimeler

Ben kendi cümlelerime düşerim

İster müziğe sesleyin beni

İster notaya

Umurumda mı ki beste

Ben kendi şarkıma ritim tutarım

İster kâğıda bulaştırın beni

İster kaleme

Umurumda mı ki nesne

Ben kendi kabıma sığarım

İster şiire yazın beni

İster öyküye

Umurumda mı ki imge

Ben kendi edebiyatıma bakarım.

 

Tuna BAŞAR

 

/ dokuzekimikibinyedi sıfırbiryirmisekiz

Afyonkarahisar /

 

 
Toplam blog
: 250
: 411
Kayıt tarihi
: 26.06.06
 
 

1985 yılının soğuk bir Ocak sabahında gözlerimi dünyaya açmışım. Gerçek ismim Mustafa. Sıradanlık..