Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Moda

Moda
 

Şu moda olayını sevmedim oldum olası, tamam modadan tamamen bağımsız olamayız, dedelerimizin yada atalarımızın kendi dönmelerinde giydiklerini "moda" değilse giyemeyiz, hem gerçekten komik, garip kaçar hemde satın alabilecek yer bulamazsınız. Ama moda da çok komik şeyler giydiriyor insana be kardeşim. Bu senenin moda çizmelerini bir çok bayanda görüyorum, çok komik duruyor. Rengaren plastik çizmeler. Bana göre balıkçı çizmeleri. Balıkçıları küçümsediğimi düşünmeyin. Balıkçı çizmesi giyen kişi moda olmadığı bir dönemde birinin ayağında görse o çizmeleri vereceği tepkiyi düşünerek gülüyorum. Hele sanırım geçen senenin modası, içeri doğru kıvrık eteklerle olsa çok daha güzel çok daha eğlenceli olurdu bence ...

Sex and city dizisini izlemedim ama bu kadar ses getiren dizinin filmini alıp izledim, çok kötüydü. Dizisi öyle değildi diyorlar ama oradaki başrol kadınlarının moda şovundaki hayran hayran, arzulu bakışları, bir odanın ayakkabı dolabına dönüştürülmesi, giydikleri kürkler...

Ayrı dünyaların insanlarıyız hakikaten. Şık giyinmek, yakıştırmak ayrı bir şey.Giydikleriniz pahalı şeyler de olabilir. Ancak moda beni giydiremez, modanın her şeyi giydirebildiği insanlarında bir organının eksik, tam gelişmemiş olduğunu düşünüyorum.

Aslında modaya kızgınlığım biraz da sevdiğim şeyleri bazan moda değil diye bulamamaktan. Mesela artık kot pantolon bakarken zorlanıyorum.

- Klasik kesim yada düşük bel kot bakmıştım

- Suratıma, pöf senden nerden çıktın hangi zamandan geldin der gibi bakan satıcı arkadaş "efendim onlar artık moda değil, bu senenin modasına göre donunuzun görünmesi gerekiyor" diyebiliyor.

Modaya en içten dileklerimi ileterek balıkçı Hasan Ustamıza buradan seslenmek istiyorum;

Balıkçı Hasan ustam sen üzülme, o çizmeler denizlerde parıldıyor ışıl ışıl, sana özel sana güzel kalacak yine, en fazla bir kaç ay sonra salgın balıkçılardan çıkıp manava, maden ocağına uğrayacaktır.

Aslında en güzeli modada sadece uzaylı elbiseleri tasarlansın, dünyanın güzel insanlarıyla farkınız olsun uzayın insanları.

 
Toplam blog
: 5
: 460
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

Cahit Sıtkı’ya göre yolun yarısındayım. Sevgili eşim ve çocuğumla beraber küçük ama sıcak bir hayat ..