Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
İnternet
 

Msn muhabbetleri

Msn muhabbetleri
 

Msn avatarları internetten alıntıdır.


İzmit Ofisten Emel ; - Kumrim kumrim

Dilek ; - Param yok

İ.O.E. ; - Ayyy aşk olsun Dilek hanımcığım öylesine hal hatır soracaktım :(

D. ; - Ayy pardon ben gardımı baştan alayım dedim de :) hadi baştan alalım.

İ.O.E. ; - hıh :(


D.; - Oyyy :(

***


Tuğrul ; - Karoşingen loriningen le le le le canımmmmm :)

D. ; - Aaaa msndeysen bankada değilsin o zaman!

D.; - Haa?

D. ; - Nerdesin?

D. ; - Evde misin?

D. ; - Sen msne girmezdin ...

D .; - Haaa?

D.; - Neden girdin?

D.; - Benden başka kim var listende?

D. ; - Kimle konuşuyorsun sen msn lerde başka?

T ; - Offf yaa gidiyorum ben :(

D. ; - İnsan karısını bir öper de öyle gider yok mu öpücüklü msn ifaden? Hiiiç hiiiiçççç sıfır!!! Hıh

T.; (çevrimdışı)

***

Bir Müşteri ; - Dilek hanım ya bu resim sizin kız mı ?

D.; - Benim resmim dermişim hehe :)) Evet benim kızım bu.

B.M. ; - Aaa hakketten siz misiniz?

D. ; - Yav yok benim kızım

B.M. ; Heee niye kandırıyorsunuz ki o zaman benim diye?

D. ; - (Oyy elim kırılaydı da espri yazmasaydım) Ya ben espri yapmıştım :(

B.M. ; - Dosyalarım nerde?

D. ; - Ben yolladım dün kargoyla ama? (Espriyi anlamayınca bana kızdı ciddiyete bak)

B.M. ; - Tamam da nerdeler?

D.; - E yoldadır o zaman

B.M ; - Ama gelmedi bana bilmeniz lazım nerdeler?

D.; - (Tövbe yarabbim) Bir Müşteri Hanım, ben Kargo şirketiyle kanki miyim ? Nerden bileyim şu anda evraklarınız nerede? Gelir bugün, gelmezse haber verin araştıralım.

B.M.; - E dövseydiniz bari hıh

D. ; - Rica ederim (Valla yanımda olsan şansın yoktu) İyi günler!

B.M.;- Size de !


***


Liseden bir arkadaş ; - Naber Dilek Ya valla kocaman kadın olmuşsun ha?

D.; - Yaa, işte mezun olduktan 16 yıl geçince gayrı ihtiyari öyle oluyo :)

L.B.A. ;- Eee naaptın?

D.; - Kocaman kadın olmak için mi? Çok yedim :))

L.B.A.; - Yok ya görüşmeyeli ne yaptın?

D.; - ??? Bu 16 yıl boyunca mı? Ya buradan zaman alır şimdi ben bir kitap yazayım da al oku bari :)))

***

Simay ; - Anneeemmm

D.; - Söyle kurban olduğum

S. ; - Napıyon?

D.; - Çalışıyorum kızım.

S. ; - Yaa eve geelll ya çalışma boşver :)

D.;- Hayda ! Olur mu kızım ne yiyip içicez (en önemli şey :)) )

S.; - Yaa çık gel işten, baktım benim kumbara dolmuş valla kıralım harcayalım :))

D. ; Oyyyy ben seni de, kumbaranı da yeriiiimmmmmm:))))

*** Olsa bir dert olma sa ayrı dert Msn :) Devam Edecek....


 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..