Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '07

 
Kategori
İnternet
 

Msn

Msn
 

İş için ya da arkadaşlarla görüşmek için o kadar çok kullanır olduk ki Msn i…hem elimizin altında birkaç saniye boşluk bulduğunda sevdiğini bir titreşim yollayarak yokluyorsun hemde adsl den dolayı telefondan hesaplı :)

Bazen parmaklarının yorgunluğuna aldırmadan heyecanlı heyecanlı laf yetiştirmeye çalışıyorsun karşı tarafa (söylemesi ayıp 10 parmak Q klavye) , bazen de çevrim dışı yapıyorsun kendini keyfin yoksa….

İki gün önce telefonda bey li hanım lı iş konuştuğun zat-ı muhterem ekleyince kişilerine seni iki kelamdan sonra o atmosfer seni canıma cicime çekiveriyor anlamıyorsun bile :))

(yaw sonra toparlaması da güç vallahi)

Sakıncalı yönleri (hala resmiyeti koruduğun birine samimi arkadaşınla aynı anda görüşürken yolladığın öpücükler gibi) bir yana, ben nasıl etkisinde kaldıysam reel hayatta da kullanmak istiyorum an geliyor bu msn ifadelerini….

Vallahi….huysuz kalktığım bir sabah çevrimdışı olmak geliyor içimden kimse günaydın bile diyemesin bana , göremesin beni….ya da çok işim varsa kırmızı dur işaretli meşgule alayım kendimi önümde yığılan faturaları görmezden gelerek pis bir sırıtmayla yeni yeni dosyalar konmasın masama…

Birde o anı, o durumu o kadar iyi ifade eden şekiller var ki bayılıyorum…Gerçek hayatta konuşurken yada gülerken onları yapmak istiyorum ama mimik kabiliyetim sadece :D tuşları basıldığında çıkan sırıtmayı,
:) gülümseme ve :( somurtma ifadelerini yapmaya müsait.

Oysa ben en çok hani gerçekler söylenirde aslında şaka yapılıyormuş gibi yapılır, karşı taraftan beklenir o iltifati gerçekler vs, ne bileyim nasıl anlatsam böyle hınzır bir surat var dili iki karış dışarıda, benim klavyede :P ye basınca çıkıyor, onu yapmak istiyorum….tabi bir anda gelip gidiyor bu istek..(teşebbüs etmedim henüz uygulamayı)

Yoksa hiç sevimli gelmez karşı tarafa koskoca kadın( yaş ve ebat olarak) iki laf söylüyor sonra dilini kocaman çıkarıp ağzının kenarından çapraz dışarı sarkıtıyor..(ayyy tamam çok feci)

Çok sevinince hop hop hoplayan, şımaran ifadeleri, çok kızınca burnundan duman çıkaranları, sevdiği birini görünce umursuzca, sıkıca belki biraz çocukça sarılan tipleri, akşam eve gidince kocama HIH diye yüz çeviren saçları dik suratsız kızın ifadesini uygulamak istiyorum, ama olmuyor işte..( HIH ı beceriyorum gerçi biraz :) )

Sanırım o yüzden msn dünyası cazip geliyor bize…utanmadan , sıkılmadan , yaşa , medeni duruma, sosyal konuma vs. aldırmadan paylaşımlarda bulunuyoruz…Reel hayatta konumun, durumun, çevrenin vs. baskısı omuzlarda yükken duygu ve düşünceler bu kadar rahat alış veriş yapamıyor haliyle…

Bu iletişim hızlılığının , teknolojinin hep olumsuzluklarından mı bahsedeceğim canım bu da hoş yönleri işte….ben yine de biraz ara vereyim şu msn in kullanımına galiba…çok mu kaptırmışım ne :)) hayır saçma sapan ifadeler de var Allah muhafaza :)))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..