Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '07

 
Kategori
Kuş Gözlem
 

Muhabbet kuşları ve papağanlar

Muhabbet kuşları ve papağanlar
 

Muhabbet kuşları bir başkadır. Konuşur dinlersiniz. Konuşursunuz dinler. Size kulak verir. Gün geçtikçe insan gibi görünür size artık dertlerinizi anlatamayacağınız kimse kalmaz etrafınıda ve kuşunuza açılırsınız. Bir nevi Güzin abladır kuşunuz. Muhabbet kuşları ile papağanlar farklı bence. Papağanlar daha gelişmiş türden bence. Ve filmlerde de gördüğümüz gibi papağanlar daha büyük.

Benim tanıdığım kişilerde bu kuş türleri olduğu için bu blogu yazma hissi duydum kendimde. Yoksa görmediğim, tanımadığım bir şey hakkında nasıl bilgi verebilirim?Her neyse konumuza dönelim. Birde işin en zevkli tarafı onlara enerji vermek yem vermek daha doğrusu marul vermek, salatalık vermek.

Evet evet yanlış duymadınız marul ve salata. Bir akrabamda görmüştüm hatta rica ettim benim elime verdi. Muhabbet kuşuna marul yediriyordum. Kendime epey bir güldüm. Muhabbet kuşlarının bir değişik özelliği de acıkınca acayip sesler çıkarması. Acıkınca evde çığlıklar atıyor.

Bir de son olarak muhabbet kuşlarının bir özelliğinden bahsedeceğim. Mesela kuşun sahibinin adı Halil. Ama örnek veriyorum. Cici Halil Cici Halil diye bağırabilir. Bu size tuhaf gelmesin. Oldu mu? Şimdiden eve bir muhabbet kuşu ya da papağan alsanız iyi edersiniz. Hem size iyi olur.

SEVGİLERİMLE

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..