Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '18

 
Kategori
Siyaset
 

Muharrem İnce Rutinleri Bozabilir mi?

Muharrem İnce Rutinleri Bozabilir mi?
 

Pazar günleri evde sessizliği tercih ettiğimden dolayı en sevdiğim müzik türleri dahil hiç bir müziği dinlemem ve gün boyu her Pazar televiyonu kapalı tutarım.

Bugün de öyle yaptım ve Erdoğan'ın canlı yayın seçim manifestosunu izleyemedim..

İki üç defa Atatürk'ten örnekler vererek devam eden konuşmasında ahitleşmelere yer verildi ve şöyle söyledi;

- Ahdim olsun ki enflasyon faiz ve cari açık düşecek..

- Ahdim olsun ki dar gelirli vatandaşlarımızın hayat standardı yükselecek..

- Ahdim olsun ki yeni dönemde Türkiye muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkacak- Gazi Mustafa Kemal'ın dediği gibi, Türkye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacak..

Bir bakıma öz eleştiri söylemlerinin ağırlık kazandığı ve onaltı yılda hiç duymadığımız ahitleşme manifestosunun bana göre bir nedeni var, o da şu; Muharrem İnce çetinceviz bir politiacı olduğudur.

Önümüzdeki günlerde Erdoğan ve İnce arasında polemik yarışına girilirse, -ki doğal olarak kaçınılmaz gözüküyor. O zaman 15 yıl öncesinde olduğu gibi kasik politika günlerine benzeyecektir diye düşünüyorum. Zira Kılıçdaroğlu'nun bu konuda yetersizliğini hepimiz biliriz. Kemal Bey'in dürüstlüğü ayrı birşey.

Eski poltika günlerine de benzemelidir ayrıca. Bunu da söylemek istiyorum. Bunu sağlayacak olan da Muharrem İnce'dir!

Kök söktürecetir Erdoğan'a İnce seçim gününe kadar..

Erdoğan'ı vatandaşla sıcak temasa kolay geçebilen lider olarak tanırız ama bana göre İnce Erdoğan'dan daha fazla seçmene yakın durmasını bilen politikacı olduğunu düşünüyorum. Bunu şöyle izah edebilirim; Maltepe yürüyüşünde İnce'nin fotograf çekilmek için yolunu kesen kadınlardan sonra benim önceliğim fotograf çekilmek değil konuşma fırsatını yakalamak olduğu halde yanıma yanaşarak benimle selfi yapmasından anlayabiliyorum..

Muharrem İnce unutulmaya yüz tutmuş insan ilişkilerini yeniden vatandaşa hatırlatacağını ve toplumdaki ahlak erezyonunu durdurmak adına sevgi üzerine fidanlar ekmeye çalışacağına inanmaktayım.

Hala ilk gündeki gibi ellye elli seçim sonucunu öngörmeye devam etmekteyim.

Sonunda yazı-tura mı olur veya ülke tekrar yeni bir erken seçme mi gider bilemiyorum ama Muharrem İnce'nin ülkedeki rutin ayarlarını bozacağı görünüyor şimdiden..

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..