Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Siyaset
 

Muhteşem Bahar

Muhteşem Bahar
 

korkusuz baharlarda birlikte


Dünyamızın bir bahar devinimini, güneşin sımsıcak ısısını, kuşların, börtü, böceklerin yaşam telaşını, tabiatın tüm coşkusu ile uyanışını hep birlikte aynı atmosfer içinde hissediyoruz. 

Bahar... muhteşemin de ötesinde bir uyanış... bir müzik... bir resim... yeniden dirilme, yaşama çoşkusu... Anlatmaya sözcükler yeterli gelmiyor. 

Ama ben bu yeniden dirilişten mutlu olmaktan. (İnsanların , insanlara yaptıkları zulümlerden, hani şu birbirini yiyip duran insanlardan. Milletlerden. Hani şu birbirini yiyip duran milletlerden ) utanıyorum... Soruyorum. 

Nedir paylaşamadığınız? Bakın etrafınıza. Değer mi bunca zulme, katletmeye, yok edinceye kadar uğraşmaya? 

Allah'ın topraklarını, zenginlik kaynaklarını binlerce yıldır paylaşamadınız. 

Neyin peşindesiniz, nereye kadar peşinden koşacaksınız? Koşsanız, vursanız , yok etseniz elinize ne geçecek? Gireceğiniz yer kara toprak değil mi? Götüreceğiniz 3 arşın bez değil mi? 

Ben bu bahar coşkusunu Libya'daki, İran'daki, Mısır'daki, Yemen'deki, Suriye deki, Afganistan 'daki, Yurdum'daki.... Velhasıl dünyanın her köşesindeki çocukların, kadınların da kurşunlanma, bombalanma, kesilme, biçilme, töresi, türesi, korkuları olmadan yaşamalarını, yarınlara umutla bakmalarını istiyorum... Çünkü bütün bu kaos ve karmaşa içinde asıl ezilenler, çığlıklarını o kocaman kocaman aç gözlü, haris adamlara duyuramayanlar onlar... 

Onlar acaba baharın geldiğini korku içinde, bomba yağmuru altında hissedebildiler mi hıııı.... Ne dersiniz? 

Nato'su , Unesco'su, akla gelen gelmeyen barış ve insanlık adına kurulmuş dernekler v.s... Sizler insanlık adına yaşamın güzelliğini onlara hisettirdiğiniz zaman; 

Bahar işte o zaman daha da muhteşem, hatta , hatta muhteşemin de ötesinde olacak..... 

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...