Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Müjde müjde!

Müjde müjde!
 

Yaz gelirken yanısıra misafirlerini de getiriyor. Çoktandır kendini göstermeyen farem elinde uzun bir süre kalacağını gösteren valizleri ile çıkageldi.
İlk gördüğüm de utancından sanırım beni görür görmez en yakın bir eşya aralığından kayboldu. Cinler tepeme çıktı. Yine evde sıkı yönetim ilan ettim. Tüm yiyecekler ortadan kaldırıldı ve hain planlar yapılmaya başlandı.
Sanki kendi evi imişcesine evin tüm odalarını keyfince kullanıp her odada bir tuvalet edindiğini görünce ne yapacağımı şaşırdım.

Altına bez bağlasam kerata izin vermez(ıyykk) ummadık anda bir yerlerden geçerek bana "yalnızlık zor deyip duruyordun ben ben sana derman oldum der gibi evde bir ses bir soluk ve cıyakk bir görüntü olarak yaşamaya başladı.

Geçen yıl toplu kıyım yaptığım o zehirli buğday tanelerinden aldım. Onları güzelce light beyaz peynirlere buladım yemeleri için bıraktım değişik yerlere. Bir süre sonra peynirlerin tadına bakıp beğenmediğini farkettim. Anlaşıldı dedim, demek bizim fare diyet de değil ona şöyle İzmir teneke tulum peynirli bir şölen hazırlamalı.
Elime naylon bir poşet geçirip (insan kokusu alınca yemiyormuş,titiz hayvan yaa) peynirleri ince ince dilip buğday tanelerini peynirlerin içine gömdüm. şık bir sunumla faremi gördüğüm yerlere özenle yerleştirdim.

Sonuç; sabah uyandığım da uslu çocuklar gibi tüm peynirli fare zehirlerinin yenip tek bir lokma bırakılmadığını gördüm.
Bakalım artık umudum gitmesi. Şu dünyanın haline bakın a dostlar ölen köpeğimizin, kuşumuzun ardından gözyaşı döküp yas tutar iken hayvan hakları koruyucuları bas bas bağırır iken biz fareleri yok ediyoruz. Hak mı reva mı bu?

Bir merakım da kedi köpek gibi hayvanların yaşaması barınması için mücadele eden hayvan severler evlerin de ki fareler için ne yapıyorlar. Yaşamalarına izin veriyorlar mı? Lütfen ama ırk ayrımı yapmayalım değil mi?
Öldürmeyelim besleyelim belki bir gün bir faydaları dokunur değil mi ama?
Kızım arıyor akşam "aman anne yarın pazar sen elektiriğim gitsin diye çayıra çimene basarsın şimdi "kene"ye dikkat et. diye sıkı sıkı tembih etti. Uyanın hayvan severler çıkın meydanlara yazıktır günahtır farelere, kenelere ille de sivrilere sineklere...

Bugün pazar günün yıldızı fare selom le ilgili gelişmeler isterseniz telefonlarınıza mesaj olarak gelebilir. Dileyen mb girişine not bırakabilir...
Mutlu pazarlar efendim.
 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..