Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Müsade var mı, bir öpsem...

Müsade var mı, bir öpsem...
 

Kokun gibi aklımdasın
Kokun koynumda
ve sen
koynumda, bana benden daha yakınsın...

Nasıl kafam güzel
Kalbim güzel
Sen güzelsin ya, dünya güzel...

Ah be zilli, şarap gibi kadınsın
kokun koynumda
ve sen
koynumda, bana benden daha yakınsın...

Müsade var mı
bi öpsem
en azından yanaktan
izin verirsen dudaktan
eh erkeğim ya
birde alnından
olmadı
birde sarılsam
arsızlık değil inan
derdim kokun
kokunu koynuma dolasam
kokunu aklıma kazısam...

Ah be cilveli
şarap gibi kadınsın
ve kokun
ve sen
kokun koynumda, bana benden daha yakınsın...

Bunca zaman nerdeydin
Bunca arsız koynunda beni esir ettin
neyse
söylenmiyorum
geldin
ve ben
seni
sevdim...

Müsade var mı
bi öpsem
en azından yanaktan
izin verirsen
dudaktan...

Ah be cilveli
Ah be zilli
şarap gibi kadınsın
ve kokun
ve sen
aklımdasın
kokun koynumda, bana benden daha yakınsın...

Nasıl kafam güzel
Kalbim güzel
sen güzelsin ya, dünya güzel...

Eh içebilene
Yağmur çiselerken penceremde
avuçlarımdasın
en şık restoranda
en klas masada
damak tadımsın
bir sahil kenarında
dalgalar vururken kıyıya
dudaklarımdasın
bazen bir parça çıkolata
bazen balık yanında
adam olana kan yaparsın
ah be zilli
ah be cilveli
şarap gibi kadınsın...

Müsade var mı
öpsem
iznin olursa dudaktan
içimde arsızlık yok inan
derdim kokun
ki kokun gibi aklımdasın
güzel kadınsın
kokun koynumda
bana benden daha yakınsın...

TuNç

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..