Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '13

 
Kategori
Güncel
 

Müslüman-Türk evladına bu ne zulümdür?

Müslüman-Türk evladına bu ne zulümdür?
 

Yörük Ali Paşa'nın kısa hayat hikayesi...


Harp Okulu’ndayken adı “Yörük Ali”ydi...

İmânlı, yiğit, arkadaş canlısı, karayağız, kabadayı bir Anadolu çocuğu...

Gel zaman git zaman generalliğe yükseldi...

“Yörük Ali”, aynı Yörük Ali... Sade, adına bir “paşa” eklendi... Oldu “Yörük Ali Paşa”...

x   x   x

“Yörüğüm ben, çadırda doğdum. Jandarma oldum. Çünkü biz yörükler jandarmadan çok çektik. Ama benim komutamdaki jandarma o baskıları hiç yapmadı” diyor.

Jandarma Tuğgenerali Ali AYDIN devam ediyor:

“12 Eylül döneminde Üsteğmen’ken, TSK’nde, MHP’nin temsilcisi diye tutuklandım. 45 gün işkence gördüm.”

Bu hadise, 1984 yılında oldu. O dönem, yüzlerce subay, siyasî sebeplerle gözaltına alındı... İşkencelerden geçirildi. Bazıları tasfiye edildi, bazıları aklandı.

x   x   x

MÜSLÜMAN-TÜRK’ÜN ÇİLESİ

Söylediğim gibi, “Yörük Ali” imânlı bir Anadolu çocuğu...

28 Şubat döneminde, “Manevi değerlere bağlılığı ve bazı dinî vecibelerini yerine getirdiği için, imzasız bir ihbar mektubu” ile “irticacı” damgası yemiş...

Bu “damgayı” kim vurmuş olabilir?

Herhalde, meşhur “Batı Çalışma Grubu”!

Batı Çalışma Grubu’nun başında kim var?

O günlerde Korgeneral rütbesinde bulunan Çetin Doğan!

Çetin Doğan, daha sonra Orgeneralliğe terfi etmiş... 1’nci Ordu Komutanlığı yapmış ve emekli olmuş...

Emekliliğinden 7 sene sonra, hakkında “darbeye teşebbüs”ten dava açıldı...

Davada, yüzlerce general ve subay, onunla beraber tutuklandı, yargılandı...

O generallerden biri de “Yörük Ali Paşa” nam, Tuğgeneral Ali Aydın...

Demek, Yörük Ali Paşa, kendisine “irticacı” damgasını vuranlarla “darebeye teşebbüs” etmiş!

Başka bir deyişle; kendisine “irticacı” etiketini yapıştıranlar, Ali Aydın Paşa’yla birlikte, ki o vakitler Albay’dır,  “darbeye teşebbüs” etmişler!

Bu nasıl iştir, yahu?

Anlayan, inanan beri gelsin!

İster inanın, ister inanmayın...

Neticede, mahkeme, (sözde) “Balyoz” davasından, Yörük Ali Paşa’nın 18 yıl hapsine hükmetti!

x   x   x

VİCDAN

Yörük Ali, “Allah katında vicdanım, hiç olmadığı kadar rahat. Bu davadan da aklanacağıma, Amentü’ye inandığım kadar inanıyorum” diyor...

Diyor ama ruhen, zihnen ve bedenen acı çektiği muhakkak...

Müslüman-Türk evladına bu nice zulümdür?

x   x   x

BOZKURT

Yörük Ali ekliyor:

“Ben Atatürkçü bir Bozkurtum”!

Evet, gardaş, sen gerçek bir “Bozkurt”sun!

Bozkurtlar ölmez, yenilmez!

Ve davaları bitmez!

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..