- Kategori
- Emlak
Müşteri memnuniyeti
Üzülerek söylemek gerekirse bir çok emlak danışmanı arkadaşımız, müşteri ilişkilerinin sadece bir kereye mahsus yapacakları satıştan ibaret olacağını sanıyorlar ve bir dahamı gelecek felsefesi ile hareket ediyorlar.
Müşteri ister bir kere, isterse on kere gelsin. Madem ki bu işi meslek olarak seçmişiz, o halde en üst düzeyde memnuniyet ve iyi bir intiba bırakmak gerekmez mi? Sonrada mesleğin itibar zayıflığından yakınmaz mıyız hepimiz?
Müşteri ilişkilerinin devamı, bana kalırsa sadece dürüst ve adil bir satışla yeter görülmüyor. Mesela benim uygulamalarım arasında birkaç metod var. Bunları siz değerli meslektaşlarımla paylaşmak istedim.
Örneğin satış yaptığımız bir kişiye, dairesine yerleştikten sonra randevu alarak küçük bir hediye ile hayırlı olsuna gidebilir, çocuklarının doğum günü veya evlilik yıldönümleri gibi özel günlerinde bir mesaj atabiliriz.
İnanın bunlar çok zor değil ve kalıcılık sağlayan şeyler. Ben mesleğimi seviyorum ve insan ilişkilerimin sadece profesyonel hizmet vermek ve karşılığında da para kazanmaktan ibaret olmasını istemiyorum.
Sizin de ileriye dönük metodlarınız varsa paylaşmaya ne dersiniz?