Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Mutluluğa giden yol

Mutluluğa giden yol
 

Kadın hakkında ki düşüncelerimi yazdığım her blog nedense okuma patlaması yapıyor. Düşündüm ki demek herkes kadın hakkında yazılanları merak ediyor. İlgi çekiyor ve ilgi görüyor. Yazılarım okunuyor diye de ben de memnun oluyorum. Olmuyorum da değilim. Ama nedense herkes kadınla uğraşırken, ben de bir erkek olarak bir kadından ne isteyebilirim ki...

Evet, bir erkek bir kadından ne ister. Yoksa kadının bacak arasında ki o müthiş taneciği demek isteyeceğimi mi sandınız.

Yani sizin aklınız fikriniz hep orada mı olacak? Zaten orada olduğu müddetçe kendinizi tutamaz ve frenleyemezsiniz. Okun yaydan çıkma misali hedefini bulmanın hesaplarını yaparsınız. Sırf bu olmamalıdır bir erkeğin istekleri.

Mesela gün batımında sevgisi ile denizin kenarında balık yemeğe ne dersiniz. Bunu yapamayan bir erkek olabilirsiniz. Bir sabah kahvaltısında karşılıklı kahvaltı yapmak çok hoş olmalı bir erkek için. Özelikle cinsel ilişkiye girmeden de parmaklarını sevgilisinin parmakları arasına almak çok hoş olmalı. Hatta gözlerinin içine bakmak duygularını öyle anlatmak bir erkeğin isteklerinden biri olmalı diyebilirim.

Ben burada ideal bir erkeğin, özelikle benim gibi evli olduğu eşinden o kadar çok arzuladıkları var ki bende zaten bundan bahsetmek istiyordum açıkçası. Bir yerde erkeğin de mutlu olma hakkı vardır. Mutlu olabilmek içinde tabi bir erkek için bir kadından isteyeceği isteklerinden bahsetmek istemiştim açıkçası.

Üniversite yıllarımda bir erkek arkadaşım bana bir erkeğin eşinden istediği bazı hususları bana iletmişti. Bu iletiyi o arkadaşımdan alalı çok uzun zaman geçmesine rağmen bu konuda özelikle evli olan bayanların kulaklarına küpe olacağını düşünerek sizlerle paylaşmak istedim. Özelikle bir çiftin mutluluklarına mutluluk katacaksa bu blog yazım, kendimi inanın mesut ve bahtiyar hissedeceğim.

İste mutluluğa giden yolda 3 ana madde.

Madde 1. Mutfağının aşçısı olacak.

Madde 2. Erkeğinin bir numaralı kadını olacak.

Madde 3. Yeri geldi mi evinin kraliçesi olacak.

Erkeğin gözünün dışarıda olmaması için de ona en güzel sofrayı hazırlamaktır. En güzel yemekleri yapmak, eşini sevdiği yemekleri yapıp onu mutlu edebilirsiniz. Koca her akşam eve gelişinde “Bakalım benim karıcığım bugün bana ne yemekler yapmış acaba” diye koşar adımlarla eve gelir. Sevdiği yemekleri evinde her zaman yiyen bir erkek gözü dışarıda olabilir mi?

Yatak odasında bir hanımın erkeğini mutlu etmenin tek yolu onu üzmemektir. Sonuç ne kadar da cinsel ilişki ile neticelense de sevgi ile saygı ön planda olmalıdır. Yatak odası çiftlerin özel yeridir ve bir üçüncü kişinin yeri yoktur. Olmaması içinde kadın, yeri geldi mi eşini mutlu etmenin yolunu bilip elinden gelen her şeyi yapmalı. Ben burada şunu söylemeye çalışıyorum. Tabi her erkek hep gözü dışarıdadır. Evin dışına her gün eve ekmek getirmek için çıkmakta istese de istemese de tanımadığı veya tanıdığı birçok bayanla görüşmesi olabilmektedir. Doğal ki canı o kadınlarla da beraber olmak isteyebilir. Ama kendini bilen erkek eşini her zaman seven ve sayan bir erkek akşamı ve eşine gitmek arzusunda olmalıdır. Her gün olmasa da belirli günler de canı eşi ile oynaşmak ve sevişmek isteyebilir. Bu onun doğal hakkıdır. Yani erkek dışarıda karşılaştığı bir güzele bakmış ve cinsel dürtüleri kabarmış olabilir. İste o an aklına eşi gelmiş akşamın bir an olmasını istemiştir. Büyük bir zevkle evine gelen erkek eğer eşinden bir yüz bulamazsa işte o erkek hayal kırıklığına uğrar olmaz mı? Diyeceklerdir ki hanımlar bizde o günü yorgun geçirdik oram ve buram ağrıyor olabilir. Yine de eşler arasında anlaşarak ortayı bulmak en mantıklı yol derim.

Evlilik iki kişi ile ortaklaşa kurulan bir müessesesinin imza ile onaylanmış bir sözleşme gibidir. Ve bu müessesenin iki yöneticisi vardır. İşte bu iki yönetici birbirini tamamlamalı. Eşlerden biri eşinin kraliçesi olmasını ister elbet. Kraliçe olmanın yerine getirmek zordur. Kendisi kral olduğu yerine sayarak eğer kendisi çok önemli bir kişi ise eşinin yanında kişiliği ile eşini rezil etmeyecek şekilde durmalıdır. Gittikleri her toplantıda bu bir düğün olur ya da sevdikleri bir arkadaşlarına ziyaret olur veya gittikleri bir toplantı olur, her zaman yabancılara karşı hor ve güler yüzlü davranılmalıdır. Aynı şekilde de evlerine gelecek olan misafirlere de hizmette kusuru bırakmamalıdır.

Bana göre bu maddeleri harfiyen uygulayan çiftler mutluluklara mutluluk katarlar. Eşini mutlu gören hanımda bana kalırsa “Eşimi mutlu ettim” diye kendiside mutlu olabilir en azından.

Mutluluğunuzun daim olması dileğimle!

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..