Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '07

 
Kategori
Komşuluk
 

Mutluluğun resmi budur

Mutluluğun resmi budur
 

Bazen mutluluğu hep uzaklarda ararız. Halbuki ne kadar yakındır bize.

Yağmurda ıslanan ve bundan keyif alan afacanca gülümseyen bu iki minik delikanlının resmini her görüşüm de bende keyifle gülümsüyorum.

Dünya umurlarında değil, ne eve gidince annelerinden duyacakları azar, ne şımşırık ıslanmaları, ne de ıslanmanın etkisi ile üşümeleri bile, onların yağmurun yüzlerine her dokunuşunda annelerinin öpüşünün o keyifli hissini mi vermektedir kim bilir?

Dar bir sokakta karşılıklı iki balkonda iken komşunun küçük oğlu Hakan'ı annesinin mutfakta olduğu anlar da Hakan’ı kukla gibi oynatırdım. (ben küçük filan değilim o zaman maksat gülümsemek Hakanla.Mevsimlerden de yaz biline)
Balkonu yıkar Hakanı çıkarırdı balkona Kadriye elinde ekmeğin burnundan koca bir parça üstünde salça balkon demirlerine sarılır sokağı izlerdi balkonun kurumayın zeminin de.
Şeytan dürter beni seslenirim Hakan 'a
- Hakannn hadi otur yere; Hakan oturur. Uzan Hakan , uzanır... Şimdi o köşedeki sularla başını ıslat, ıslatır Hakan güler ben kıkırdar dururum.
Kadriye koşar gelir, görür Hakan'ın ıpıslak görüntüsü bağırır önce bana sonra Hakan'a
- Gözünüz kör olmasın kız yeni giydirdim bu sıpayı, eh ben de senin kızına aynını yapmaz mıyım? Zaten yine düşmüş alnında ki şişliğe bakar mısın? bıktım ya, olmayacak bu böyle kafası ağır geliyor ha bire alnını şişiriyor karar verdim alnına teneke koyduracağım.

Hakan bana bakıyor ben Hakan'a emrimi bekliyor.

Kadriye içeri de sesleniyorum..

"Hakan yat yere" Hakan kocaman gülümsüyor atıyor kendini ıslak zemine.
Çocuklar ne kadar masum ve içtenler, o kadar da savunmasız, umarsız...

Çocuk olmak vardı şimdi gündüz oyundan yağmurda lastik çizmelerle koşturmaktan , yağmurun serininden al al olmuş yanaklarla gülümseyerek uykuya dalan kaygısız ve mutlu.... Sevgi ile kalın

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..