Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

mutluluk

Tanışmamızın ilk 3 günü adımızı sormayışımızdan belliydi belki de yaşanıcakların yoğunluğu...Herşey o kadar farklı o kadar güzel gitmişti ki yemek yerken adını ağzından kaçırdığında ''büyüyü bozdum işte'' demiştin :) .

Sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum seni tanıdığıma sevinirken senle giden parçamın eksikliği içimi paralıyor. Belki görüşürüz belki görüşemeyiz diyorsun haklısın da.. O kadar yol çekilecek gibi değil. Burda kal, yanımda ol bak ne güzel gidiyor herşey dedim; o yolu çekmek zorunda değilsin dedim; dinlemedin ki..

Gidişin içimi yaksa da yaşanılanlar o kadar güzeldi ki, insan arkasından üzülemiyor bile.. Bana yaşattığın tüm güzellikler için teşekkür ederim çirkin :)

Not: Sana börek yaparken kolumu yaktığımda şimdi ömür boyu orda iz kalıcak benden bir hatıra işte demiştin. Haklıymışsın o iz hep kaldı ama kolumda değil tüm hayatımda....İYİ Kİ VARSIN ÇİRKİNİM
 
Toplam blog
: 10
: 730
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Eğitimimi Konya'da tamamladım. Yüksekokul mezunuyum ve dalgıçlık eğitimi alıyorum. Yüzmek benim için..