Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Mutluluk

Mutluluk
 

Şimdi mutluyum.
Ya da ben öyle zannediyorum,
En azından mutsuz olmam için bi sebep yok bunu biliyorum.
Aslında mutlu olmak için bi sebep olur mu onu bilmiyorum.
Mutlu ilan ediyorum işte kendimi.
Hedeflerim gözümün önüne geliyor,
Gülümsüyorum.
Bir çocuğu sevindiriyorum bazen,
Ya da anneme yardım ediyorum,
Babama hak veriyorum,
Kardeşimi dinliyorum.
Kendime çikolata alıyorum.
Yağmuru izliyorum,
Yağmuru izlerken oturup bir ayrılık şiiri yazma hissiyatımı itekliyorum.
Islanıyorum,
İliklerime kadar ıslanıyorum, hızlanan yağmurda.
Kaçmıyorum.
Korkmuyorum.
Seviyorum.
Mutlu olduğum için değil.
Öyle istediğim için.
Şuan mutluyum.
Ya da ben öyle zannediyorum.
Ne farkeder ki.
Ne kadar sürer hükmü bu yazının.
Geçmişle ya da gelecekle ne kadar bağlantısı olabilir?
Mutluyken yazı yazmak hakkında nasıl bir düşünce olur bu yazıdan sonra.
Ne farkeder ki.
Bu bir ACI yazısı değil işte.
Mutluyum.
Umutluyum.
 
 
..
© hoPeace
19.02.2009  03:52 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..