Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

21 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Mutluluklarım kapıya sıkıştı... gidişinle

Mutluluklarım kapıya sıkıştı... gidişinle
 

Dur diyecektim son adımında...

Dilim tutuldu kal diyemedim attığın son adımının ardından bakarken.

Çıktın gittin ardına son kez bakmadan. Oysaki ardına son kez bakışın kimbilir neleri değiştirecekti hayatımızda, güzel günlerin umuduyla yaşadığımız yarınlarda.

Ardına baksaydın son kez... çaresizliğimi, gitme diye gözlerimdeki yalvarışı görecektin. Dayanamayıp ansızın dönecektin belkide.

Geçmişe bir çizgi çekip herşeye yeniden merhaba diyecektin, birdaha gitmemek üzere.

* * *

Çok geç

Zaman geçti

Saatler tükendi

Mutluluklarım kapıya sıkıştı... gidişinle

Hüzünler vedalar hep bana kaldı, sen ardına bakmadan giderken.

Giderken,

Mutlulukları götürdün, hüzünleri bana bıraktın

Sevapları götürdün, hataları günahları bana bıraktın

Mutluluklarım kapıya sıkıştı... gidişinle

OLSUN

mutlu eder beni sevdiklerimin mutluluklarını hissetmek.

Geri dönüşü olmayan bir yoldayız artık

Kapandı tüm kapılar

Sen mutluluklarla, ben ise kapının ardındaki mutsuzlukla başbaşa...

OLSUN

Kapılar açılsada gidecek yerim yok galiba.

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..