Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Mutluyum çünkü!...

Mutluyum çünkü!...
 

Sabah sağlıklı bir şekilde güne, çocuklarıma ve tüm sevdiklerime merhaba diyebildim. Güneşi görebildim, yürüyebildim, Çocuklarıma” Günaydın kuzucuklarım kahvaltı hazır” diyebildim. Yaşam kaynaklarımı (çocuklarımı) sağlıklı görebildim.

Aklımda yarım kalan işlerimin tamamlama planları oğlumu okula bırakırken, bir an önce işimin başında olabilme sabırsızlığını yaşadım ve ne kadar mutlu ve huzurlu olduğumu düşündüm işyerimde!

Mesai arkadaşlarımı, kankamı ve dünya tatlısı şefimi gördüm. Annemin ve kardeşlerimin sesini, yeğenimin beni özlediğini o şeker dilinden duydum samimi içten ve bana özlem dolu. Şanslı olduğumu düşündüm milyon kez daha ve Tanrıya şükrettim sevdiklerim ve sevenlerim yanımda diye.

Ruhlar, gönüller bir olsun yeter uzakta olanların özlemi olsa bile….. İyi ki varsınız iyi ki benim ve bendesiniz çocuklarım, annem, babam, kardeşlerim, yeğenlerim, dostlarım, arkadaşlarım, beni ben yapan sevdiklerim ve beni tüm sevenler… Beklememeli insan mutluluğu, an da gizli bence, bize düşen yanlıca o anı yakalamak!

Bazen samimi bir gülümseme bazen içten bir seni seviyorum demek! Kredi kartı, ay sonu, faturaları, birinin seninle ilgisi dedikodusunu mu duydun? Boş ver yarın belki bir nefes bile zamanın olmayacak bu güzel dünyada. Kolay mı diyeceksin bana öyle boş ver demek? Elinde olmayanları değil olanları düşünürsen, şikayetlerinden fazla geliyorsa yüzünüzü gülümsetenler. Her şeyin başında sağlıklysan, milyarların olsa satın alamayacağın senin ya da sevdiğinin sağlığı değil midir?

Belki bir saat sonra sonsuza kadar görmeyeceğin yanındaki nefesi; kaprislerinle, ufacık pireleri deve yapışınla neden üzesin? Bunlar yalnızca bazıları işte ilk akla gelenler daha niceleri var bizi mutluluğa esir eden sebepler(!) Zor değilmiş değil mi? O zaman EVET kolay hem de çook kolay:)

 

Şimdi nerden çıktı diyeceksiniz bu yazı? Bilmiyorum, MUTLUYUM ve yalnızca paylaşmak istedim işte öylesine umarsız ve hesapsızcasına….

SAYGILARIMLA MUTLU KALIN….

 
Toplam blog
: 85
: 1590
Kayıt tarihi
: 23.11.10
 
 

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder demiş üstad demesine ama, benim yapacak çok şeyim var:)! Anneyim, e..