Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

Nagehan Alçı'ın programının ömrü bu kadarmış!

Nagehan Alçı'ın programının ömrü bu kadarmış!
 

Çok ısrar etmemek lazım!


Daha kaç gün oldu anlaşma yapılalı? Fox Tv ekranlarında Nagehan Alçı hamlesi bir göründü bir kayboldu. Çıkan haberlere göre Nagehan hanımı Fox tv uzun zamandır istiyordu. Bu sebepten ki Kanal D programı apar-topar bitirince hemen üzerine atladı ve anlaşma yapıp, pazartesi de yayına aldı.

Iyi de insan bu kadar çok istediği bir programa sadece 5 günlük bir deneme süresi tanır mı? Hiç sanmıyorum! Üstüne üstlük program yeni adı Nagehan Alçı İle... diye yeni bir kimlik de kazandırılmaya çalışmış, tam bir sabah kadın programına dönüştürülmüştü.

Politik kimliğinin ayak sesleri ile Hülya Avşar'la polemik yaşamış, hatta Kaya Çilingiroğlu'nun telefon bağlantısında da "Başbakanımız ile yurt dışındaydım" diyecek kadar gizli gözdağı vermişti. Benim buradan anladığım şudur ki; arkanıza politik bir güç de alsanız, samimiyetinize inanmayan seyirci sizi izlemiyor. Oysa programına misafir olarak gelen kayınvalde ve kayınpederini anons etmiş, kendi elcağızları ile güzellik maskeleri yapmış, kendi ile ilgili cilt bakımı hakkında konuşmuştu, ama formül tutmadı ve seyirci bu kadar politik birini ekranda görmeyi ret etti.

Ayrıca belli ki Fox Tv de "lütfen Nagehan Alçı"ya bir şans tanımış ve 5 günlük bir deneme süresi vermiş. Yoksa insan bu kadar dört gözle beklediği proğramı neden yayından kaldırsın.

Bu haberi hazırlarken daha Nagehan Alçı yeni bir kanala transfer olmamıştı. Ben hanımefendinin yerinde olsam, şansımı bir daha bu tarz programlarda denemez ve bildiğim işi yapardım. Madem politika konuşmam, yazmam seviliyor o kulvarda kalırdım. Tabi herkesin kendi seçimi!

Hayatta seçimlerinizin doğru olması dileği ile...

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..