Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '10

 
Kategori
Öykü
 

Namevcut...

Namevcut...
 

"kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime"


Deniz kenarı soğuk, dalga vurur havada tuz kokuyor

yoksa; derin mavi karanlık, kendinden mi korkuyor

gece sessiz

.............gece sensiz

.................... gece hüzün, acılar kol geziyor

kahve rengi gözlerim gök yüzüne değiyor

bir yıldıza bakıyorum sarı uzak parlıyor

biliyorum olasılık yıldız orda yok

............................sen yoksun...

zaman bölü hız eşittir namevcut

aşk'a kefil olmaz vahdedi vucut

sönmüş bir yıldızın çok uzak parıltısı

gözlerimde yansıyor

ve ben bu satırları sahilde

bir sokak lambasının altında yazıyorum

kocaman sönmüş bir yıldızın

soğumuş görüntüsü

küçük bir sokak lambasının sıcaklığında

yitip gidiyor...

üşürken sahilde, içim yanıyor

çay renginde gözlerim hasret demliyor

................19_07_2007.../...27_04_2010.

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..