Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Nasıl bir arkadaş??

Nasıl bir arkadaş??
 

Hani biz arkadaştık,
ne oldu da, ben senin için dünyanın en güzel, akıllı, tatlı, çekici kadını oldum.
Sana bir içten, samimi davranayım dedim.
Sen hemen yelkenleri suya indirdin.
Samimiyetimi yanlış anladın yani.
Sence sana bu söylediklerimin hepsi doğru muydu??
Yada ben sana inanıyor muydum??
Ben senin için, bir isimdim önce,
sonra arkadaş, sırdaş, canım, birtanem oldum.
Peki daha sonra ne diye hitap edecektin bana acaba??
Arkadaş, sırdaş, canım, bir tanem kelimeleri çok değerli kelimelerdir.
Bu kelimeleri hak etmek zaman, yaşanmışlık, fedakarlık, paylaşımcılık ister.
Seninle üç -beş kere konuşdum diye, bu kelimeleri hak ediyor muydum sence??
Beni yanlış anlama lütfen arkadaş...
Sen nasıl bir arkadaşlık istiyorsun bilemem...
Benim arkadaşlık anlayışıma uymuyorsa, seni arkadaşlık anlayışın arkadaş,
ben seninle arkadaşlığa yokum ARKADAŞ.

 
Toplam blog
: 24
: 428
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

41 yaşındayım. Evliyim, 2 kızım var. Ev hanımıyım. Resim, müzik, moda hobilerim arasında. Eşimi, çoc..