Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Nazar değmesin

Nazar değmesin
 

Bloglarda adet olduğu üzere, insanlar belli rakamlara ulaşınca bununla ilgili olarak bir blog yazarlar mutlaka. Eh ben de 41. blogumu biraz evvel yayına aldığıma göre, 41 kere maşaallah diyorum ve blog kutlama yazımı yazıyorum. Üstelik kutlu doğum haftasına denk geldi. Bu haftaya uygun bir yazı olması dileğiyle. Dileğiyle diyorum çünkü yazıya başladım da kafamda net bir şey yok ne yazacağıma dair.

Neyse epeydir bloglardayım. İlk başlarda oldukça aktiftim. Ama sonradan iş güç derken yazmalarım azaldı. Okumalarım ise son sürat devam ediyor. Bir sürü beğendiğim yazar var. Adlarını saymayacağım çünkü unuttuğum olur da kırarım diye korkuyorum. Zaman zaman bazı polemikler yaşadım. Kendimce haklı taraf benim. Gene olsun gene yaşarım. Severim ben polemiği.

İlk blog toplantısına ve Şile toplantısına katıldım. Çok keyifli insanlarla tanıştım. Umarım bazılarını 4 Mayıs pikniğinde yeniden görürüm. Tabi bir son dakika aksiliği çıkmazsa. Hele ilk toplantıda Ömer ağbiyle tanışmam en ilginçiydi. Belki hatırlar. O eşimle konuşuyordu ben de içecek bir şeyler alıp yanlarına gelmiştim. Burada söylemeyeceğim ne dediğini. Hatırlarsa o bana söyler. Ama ben o anda işte benim kafadan birisi demiştim içimden. O toplantıda zaten Ömer Sebahattin ve Ali Gülcü ile ilk tanışmıştım.

Sonra blog hatıra ormanı kampanyasına katıldım eşimle birlikte ve son zamanlarda yaptığım en iyi şey diyorum. Eşim bu arada sevgili Gül'ün içinden. Adını özellikle veriyorum çünkü benden daha fazla tanınıyor bu blog aleminde. Hani diyorum ki onun sayesinde bir kaç tık daha alırız belki. Yazı yazdığım zaman "aa bak Gül'ün eşi blog yayınlamış, yazıktır adamcağıza bir tık da bizden olsun bari" derler diye umuyorum.

Öyle ya da böyle takılıyoruz buralarda şimdilik. Yalnız ben gidiyorum, gittim bak, ama dönmem sonra diyenlere nedense bir türlü kanım kaynamıyor. Hele pir gittim pir geldim diyenler de cabası.

Evet başka yazılarda görüşmek üzere. Kalın sağlıcakla.

resim www.yeniresim.com'dan alınmıştır
 
Toplam blog
: 116
: 1883
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..