Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nazlı bebeğim

Nazlı bebeğim
 

Tatlı Rüyalar Olsun NAZLI Bebeğim ;

Sevgimden, aşkımdan bihaber nazlım.. Arkanda şefkatini sunarken yıkıp geçtiğin, içime su serperken ateşlerle yakıp kavurduğun, her gülüşünle içini kanla ağlattığın kalbimden bihaber sevdiceğim tatlı uykular..

İyelik eklerini takıştırmama bakma! sen sensin sendesin, bende benim sensizim farkındayım.. Aşkın platonik büyüsü çökerken bedenimden titreyen dizlerime, ızdırabın en büyüğü -imkansızlığın- çakılı durur beynimde..

Bugün benimleydin; ellerim saçını okşadı vapurda, karşıdan karşıya geçerken beline uzandı.. zaman zaman koluna girdim.. Her anını an an yaşadım bir daha -yaşayamayacakcasına-.. Gözlerine daldım sen konuşurken.. Huzur verirken dingin sesinde uzaklara daldım sonra göz bebeklerinden içine aktım.. Eridim her sözcüğünde anlattıklarının..

Seni uğurlarken ilk defa yanağın yanağıma değdi, sarılırken sana hiç bırakmamak istedim.. Ağlamak geldi içimden sen vapura binerken, günlerdir uyku girmeyen gözlerime bir ağırlık çöktü.. Topladım kendimi usulca arkasından.. Vapura binip ayrılırken yanımdan sana açamadıklarımla yüzleştim tekrardan..

Onca olaydan sonra nasıl açılabilirdim ki zaten sana, hayalimde yaşattıklarımın imkansızlığını gözümün içine sokar gibi önümüze seren kaderle nasıl inatlaşabilirdim.. Soner Arıca’nın da dediği gibi imkansız bir aşktı benim sana büyüttüğüm, sen ne yaşadın bilmiyorum..

Bir gün sana bunları okutacağım karşında durabildiğim kadar dik durmaya çalışarak, bu kadar kısa zamanda nasıl sana aşık olduğumu anlatmaya çalışarak.. Korkuyorum gitmenden, terk etmenden, seni kaybetmekten, ama mecburum.. İmkansızlığını dudaklarından duymak belki frenleyebilecek her geçen gün sana bağlanan yüreğimi.. karşılıksız olduğunu duyarsa sönecek beklide yüreğimin ateşi..

Şimdi sen en sessiz uykulardayken, içimde çığlık çığlığa büyüyen aşkımı da duyamıyacaksın..

Bana yaşattığın tarifi çok zor bu eşsiz günün hatırına sadece bu gece değil, her gece “Melekler girsin rüyana, sabaha kadar ılık ılık üflesinler sırtına.. kuşlar yastığın olsun, gıdıklasınlar seni, yüzünde gülücükler açsın uyandığında..”
Tatlı uykular..

 
Toplam blog
: 3
: 555
Kayıt tarihi
: 05.11.08
 
 

Aralık 79 Rize doğumluyum. Hırçın Karadeniz'in rüzgarını soluyup da hayatta dingin durmanın getirdiğ..