Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

06 Kasım '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sonunda bitti...

Sonunda bitti...
 

Ayrıldık işte sonunda bitti

Kim haklı kim haksız ne farkeder ki

Ne ben senden iyi, ne de sen benden

Sonuçta bir bedene sığamadık ki

Uslansan da farketmez benim için öldün

Dün gece son gözyaşım aktı hayata döndüm

Eski bir sevdayı sızlattın diye

Çok sevdim zannetmiştim

Artık gözümden düştün

''NALAN''


Öyle şarkılar vardır ki bir anda yıllar öncesine götürmeyi başarır bizi...


Son gözyaşını akıtıp sonunda bitti deyipte bir süre sonra aynı acıları neden tekrar yaşarız...Kötü

sonları unutup herşeyin güzel olacağına inanıp bir süre sonra yine kötü sonla karşılaşırız ve hepsini kendimize

tecrübe ederiz yada ettiğimizi zannederiz.

Hayatta kaç kişiye benim için öldün deriz ve öldüğünü kabullenemeyiz.Yaşam boyunca öyle acılar

yaşarız ki bazen en sevdiklerimizi kaybederiz, bazen de olmadık hastalıklarla karşı karşıya geliriz ama sırf hayat

devam ediyor diye hepsinin üstünden gelmeyi başarırız.

Bazen de öyle noktalarda tıkanıp kalırız ki hayata, her acıya katlanan bu beden bir sevda acısına

katlanamaz hale gelir.Sonunda bitti desende yüreğin içten içe kanar, dayanılmaz sancılara esir olur.Gün

geçtikçe bitti dersin aksine yükselir yanan yüreğin yangınları dur diyemezsin...


Haklı veya haksız ne farkeder

Bitti

Gidene yürek dayanır mı

Acını hafifletmez içindeki kor


Bir bedene sığmadıkça...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..