Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkın ne olduğunu sorsalar...

Aşkın ne olduğunu sorsalar...
 

Biri bana aşkın ne olduğunu sorsa ne cevap verirdim diye düşündüm. Gözlerimin önünde canlanan şu oldu:

Hani yağmur yağıyordur ve sen alışmışsındır yağmura... Güneş umudun yoktur hiç... Mevsim böyledir ve kabullenmişsindir... Yağmur yağar ve karanlıktır gökyüzü... Sonra birden bir şey olur... Evinde oturuyorsundur... Koltukta, kucağında kitabın öylesine kabullenmiş havayı... Kitap sayfalarının üzerine yumuşak kadifemsi bir ışık düşer... Başını kaldırıp bakarsın gökyüzüne... Tam ortada duruyordur... Sarı altın ışıklar o kapkara gökyüzünün ortasından kendine usul usul yol açmaya çalışıyordur... şaşkınsındır... Işık beklemediğin anda gelmiştir...Gülümsersin...Ve güneşin orada ne kadar kalacağı umurunda olmaz... Gözlerini ondan alamazsın... O zalim bulut yine gelip göğü ışıksızlığa mahkum edebilir ama umursamazsın... Güneşin o ılık tatlı ışıkları her şeyi öyle net ve aydınlık kılmıştır ki karanlık aklına bile gelmez...

İşte aşk budur... Ansızın geliveren o tatlı sarı ışıklarla ısınmak ve güneşin gidip gitmeyeceğini ya da ne zaman gideceğini umursamamak...

 
Toplam blog
: 408
: 1090
Kayıt tarihi
: 17.06.06
 
 

Gazetecilik okudum... Ama gazeteciliği sırf yazabilme serüvenine bir adım daha yaklaşabilmek için ok..