Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Ne bir eksik ne fazlam

Ne bir eksik ne fazlam
 

Ne Bir Eksik Ne Fazlam


O gözler nigâh demi nazar eyleyip dursun
Gülşende desten olup buket eyle der beni
Senli saat her anım mabed meyleyip kursun
Şahı bestene dolup güller gibi ser beni.

Her sözünden sevgini bilmem mi an almayı
Konuşsun dudu diller yâri arar bulurum
Sükutu ikrar olup sefana can salmayı
Işıyan nuru bulup nevi karar olurum.

Bir Afet ki Pür Nihal visaline sarıldım
Kalem parmaklarınla heceleyip arzı kaz
Sitareler ez cümle meczup olup karıldım
Kesişsin hece harfle niceleyip tarzı yaz

Kekliğimde gazelim çirkin olsan da güzel
Efsunda nefese dol sefasında gezelim
Ruhta ikiz sezelim cana dolsan da özel
Gizlendiğim nazım ol cefasında ezelim.

Aşiyan bülbül yuvam olsan boran veya yaz
Ömre bedel an gibi derilesin dalımdan
Kendim saydığım oyam bulsan saran maya naz
Ne bir eksik ne fazlam erilesin balımdan.

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..