Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Ne gerek..?

Ne gerek..?
 

An şu an… dövüşecek aklım kalbimle… Attığında azalacağız… 

‘’Önce sen!’’ diyebilecek parmak uçlarım ağırlaşacak… 

En ağır cüsseyi kaldırıyorum… Etrafa göre hiç kimseyim ama bize şampiyon… Yine de git diyeceğim. Yüreksiz kalıyorum… Bu gidişin kesiyor beni kupon kupon… 

Bu sicim ipinden sanki… Çekip çevrilmek masum… Kansız… Ama yangın özlemeli acısız… 

Gittin… Kokun tam burnumun ucuna kondu… Gülümsemeydi ayakta donup kaldığım… Hareketsiz ben oradan bakakaldığım. 

Hey! Adın neydi unutup duruyorum!.. Bana yardımcı ol hadi!.. Ben sevmeyi – sevmeye sanırım desteksiz başlıyorum. 

... 

Sitemi tanıyor musun?.. Ben mi gerek? Benden sözler mi gerek? 

... 

Seviyorum gün!.. Ben büyüyerek. 

Beni çocukmuşum gibi yaptırıyor ya bu sevmek!.. Ben küçülerek. 

'LaL 

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..