Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '14

 
Kategori
Güncel
 

Ne istedin de vermedim?

Ne istedin de vermedim?
 

Bana sinsice yaklaştın, bana kumpas kurdun, bana kalleşlik yaptın. Sen namertsin. Sen aşağılık bir mahluksun. Kendini göstermeden,açık etmeden bütün organlarıma girdin. Hücrelerimi işgal ettin. Organlarımı ele geçirdin. Şimdi hiç bir organım beni dinlemiyor. Onlara söz geçiremiyorum. Emirleri senden alıyorlar, ama bedelini ben ödüyorum. Yerlerde sürünüyorum. Sergen yatıyorum. Hissediyorum bütün organlarımda sen varsın. Ama seni göremiyor seni bulamıyorum. Boşluğa yumruk sallıyorum. Bana kimse yardım etmiyor. "Seni zamanında uyarmıştık ama sen bizi dinlemedin" diyorlar.

Bütün bunlara gerek var mıydı. Ne istedin de vermedim? Şan,şöhret,makam,servet; bunların hepsini sana verebilirdim.
 
Seni artık tanıyorum tıp doktorları sana H3N2 virüsü diyorlar.
 
Toplam blog
: 104
: 478
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

Antalya'da yaşıyorum. İki yıl öğretmenlik yaptım, şu anda müteahhitlik yapıyorum. Aslen Kayserili..