Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '21

 
Kategori
Mizah
 

NE MENEM BİR GÖZ TIRMALAMA

Bilesin ki içtenlik en derin duygulanım.

İnan özgün halinle daha özelsin kadınım!

Öncelikle metinde Seda tiplemesini bir temsil olarak kullandığımı belirtmek isterim. Nasıl belirtmeyeyim efendim; her yanım kuşatılmış, deli gibi korkuyorum kendilerinden.

Her gün acaba yarın kaç tane Seda ile   karşılaşacağım korkusuyla yatıyor, aynı  korkuyla kalkıyorum.

Gün sonunda bugün de kimseyi birbiriyle karıştırmadan eve geldim deyip, derin bir oh çekiyorum. 

Hayır hep aynı kadını görmek istesem nerede göreceğimi bilirim zaten, bu her yerden aynı model fırlaması da nereden çıktı allaasen? 

Ayrıca Seda Hanım da kendisi olsa belki biraz rahatlayacağım. O kimin aynısı, onu da  bilmiyorum. 

Ama tüm kadınlar o kadının kopyası, biliyorum.

Hem ben çevremdeki herkesi öyle tek yüz görmek istiyor muyum bakalım?  

Neden hiç düşünmezsiniz bu dostlar  bizi arar bulamaz, bulsa da tanıyamaz, tanısa anlayamaz…

Arayıp duruyorum zihnimdeki haliyle herkesi, hiçbiri yok. 

 

Geçenlerde bir arkadaşımı görmeye gittim. 

Biraz konuşup, dertleşeyim istedim.

Kapıyı o kadın açtı! 

Kâbus gibi bir andı. 

 

Dönüşte Nişantaşı'nda bir kafede biraz kendime geleyim dedim.

Demez olaydım, her masada en az bir Seda!

Ah bu ne menem bir şey, nasıl bir göz tırmalama!

Nedir kadınım bu aynı sevda?

Korkuyorum Allah'ım çok korkuyorum.

 

Sabah evden çıkarken bir çırpıntıdır düşüyor yüreğime.  

Kafamı önüme eğip kimseye bakmadan, kimseyle göz göze gelmeden okuluma varayım istiyorum. 

Metroya binince biraz rahatlıyor, neyse artık koskoca kurgusal olumlama burada da olmaz ya, deyip başımı kaldırıyorum.

Bir de ne göreyim! 

Seda'ların biri kitap okuyor, biri telefonda oyun oynuyor, birinde kulaklık müzik dinliyor. Biri de öylece bana bakıyor!

Yok artı diyor, varsanıya bağlıyor, kendimi suçluyor, gözlerime kusur buluyorum. 

Durağa gelir gelmez hızla iniyorum. 

Nefes nefese çıkıyorum merdivenleri. 

Bir Seda daha görmeye akıl sağlığımın elvermediğini anlıyorum.

Turnikelere geliyorum koşar adım, güvenlik görevlisi bey "Bir sorun mu var hanımefendi?"diyor. 

Dünyalar benim oluyor!

İşte, bir sorun olduğunu anlayan biri diye sevgiyle yüzüne bakıyorum. 

Aman Allah'ım!

Siz de mi bayım?

Hadi kadınları bir nebze anlarım!

Ama siz erkeklerin Sedalaşması da nedir yahu?

 

Korkuyorum!

Yapmayın…

 

Yakında kimseyi öz haliyle bulamamaktan...

Herkes aynılaşırken, herkese yabancılaşmaktan....

Bir gün aynaya bakınca Seda’yla karşılaşmaktan!..

Nasıl korkuyorum nasıl, anlatamam!

Standartlaşmış yüz hatlarından, yeni kültür aracılarının dayatmalarından, kurgusal güzellik pazarlamasından, kusursuzluk takıntısından, evrensel güzellik anlayışından …

Dilerim, korusun bizi Mevla'm. 

 

 
Toplam blog
: 24
: 255
Kayıt tarihi
: 25.01.17
 
 

Türkçe Öğretmeni, Okul yöneticisi, Sosyolog, Blogger. Eğitim, siyaset, sosyoloji ve güncele ilişk..