Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '07

 
Kategori
Blog
 

Ne olur okuyun

Ne olur okuyun
 

Blogda bir sürü güzel yazı okuyorum. Hepsi birbirinden güzel, emek verilerek yazılmış yazılar. Ama nedense pek çoğunda basit harf hataları var. Bazı harfler eksik yazılmış. Cümlelere küçük harflerle başlanmış falan. Bütün bunlar o arkadaşların çok basit imla kurallarını bilmemelerinden değil yazdıkları yazıyı yayına çıkarmadan önce dikkatle okumamalarından kaynaklanıyor.

Ben de zaman zaman bu hataları yapıyorum. Ama yine de elimden geldiğince yazılarımı okuyup düzeltmeye çalışıyorum.

Bazen küçük bir harf eksikliği ya da yanlışlığı anlam bozulmalarına neden olabiliyor. Böyle olunca da verdiğiniz emeklere yazık oluyor.

Benim tavsiyem tüm arkadaşlarımızın yazılarını dikkatle okuyup düzeltmeleri. Yazan insanlar mutlaka yazdıklarını tekrar tekrar okumalıdırlar.

Bu bağlamda sizlere "Ne olur okuyun" diyorum.

O güzelim yazılarınıza haksızlık etmeyin.

O güzelim yazılarınızı basit hatalara kurban etmeyin.

Bu arada ben de bu yazım okunsun diye Halle Berry' i resim olarak kullandım.

Ne alakası var diyorsanız orasını henüz ben de anlayamadım.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..