Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '08

 
Kategori
Deneme
 

Ne olur orada ol

Ne olur orada ol
 

Ne olur orada ol


Suskunluğum yetsin artık. Böyle kalmak istemiyorum. Oradasın işte, telefonun diğer ucunda. Neden bir kelebek yanından geçse rüzgarından etkileneceğinden çekinirken, böylesine severken bu dargınlık niye? Elimdeki şu soğuk metalden sesini duymayalı aylar oldu.

Yastığımın altında durdu her gece, bir ümit... Sabah ezanlarında uykunun vefasız kollarına daldığım çok oldu, gecenin soğuk karanlığında sanki daha rahat görebiliyordum çünkü, sanki karanlık gözlerimi kamaştırıyordu, uyuyamıyordum işte.

Arasam mı?

Elimde telefon, diğer yanda sen, melek gibi uyuyorsundur şimdi... Hülyalar aleminde bana yer var mı acaba şu anda?

Baş parmağım sanki 20 kilo, ağırlaştıkça ağırlaşıyor ama umudum bu ağırlığa hakim olmalı. Kaçtı numaran?

"0" Sıfır... 10 üzerinden 10 değil miydi bizim sevgimiz, kıskanıyorlardı hani, yakıştırmalar yapıyorlardı, sevmiyordun ama sen Leyla ile Kays yakıştırmasını. 10...0... Neden sıfır olduk şimdi, baştaki bir'i kim aldı, kimdi o biri ???

"5" Beş ay olmuş biliyor musun? Hasreti vuslatla kavuşturmayalı 5 ay geçmiş. Telefonundaki resmine bakıyorum da hala dalgalı mı şu an saçların, hani yastığa ipek ipek yayılan?

"8" Ne zor gitti parmağım sekize... 8 Eylül'de ilk kavgamızı ettik, ya 8 Mart ne hatırlatıyor sana? 88 inci sokakta vedalaştık biz, o lodos seni kollarına alıp giderken son busenin değdiği yer gözyaşlarımdan alev alev yanmıştı...

"5" Kutladığım 5 inci doğumgünümde sormuşlardı büyükler pastamın başında, "Kiminle evleneceksin bakalım" diye. Bir çocuğun saf kalbiyle ismini söyledim ben. İnanmayacaksın ismini söylemiştim. 20 yıl sonra tanıdım seni. Neredeeen nereye. Keşke kameraya alsalardı doğumgünümü, derdim sana o günkü heyecanımla "Bak, bak, tam burada senin ismini söylüyorum"

"..." Hatırlasana ... çocuğumuz olsun isterdik. Birincinin son hecesi, ikincinin ilk hecesi olacaktı; üçüncü çocuğumuzun adı ikincinin son hecesiyle başlayacaktı. Ne isimler türetirdik saatlerce... En son neye karar vermiştik? (Gürsel, Selcan, Cansu ?)

"2" Bir cana iki can sığmaz derdin. Canım sensin derdin bana Canımmmm. Şimdi sormaz mısın Canın ne yapar ne haldedir diye?

"7" Yedi kere evlenme teklif ettim sana. Ya "bakalım" dedin ya da "ya nasip"...

"4" Dört isim takmıştın bana. En çok "yağızım" derdin. Ben sana hep "minik koala"m demek istedim. Seni uyuşuk, seni tembel.

"6" Altı yıldır beraber kaldık biliyor musun? Sahi neler sığdı altı koca yıla...

"2" Artık sadece iki tuş uzağımdasın. Ya sesim titrerse, ya konuşamazsam? Heyecanıma yüreğim dayanacak mı?

"1" Biriciğim, son tuşu çevirirken yüreğim çıkmak üzere, güzel sesini duymak...........................

- A-a-aloooo??

.....................

- Alo?

.....................

- Kimsiniz?

.....................

- Yanlış mı aradım acaba, 0 585 ...... değil mi?

.....................

- Yaa, demek bu numarayı yeni aldınız. Özür dilerim, rahatsız ettim bu saatte, iyi geceler.

.....................

:(
 
Toplam blog
: 13
: 1075
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Dünyada gelen her darbeye "İşte buradayım işte burada, dimdik ayakta, çınar gibi, adam gibi ayakt..