Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Müzik
 

Ne sen beni gördün ne de ben seni...

Ne sen beni gördün ne de ben seni...
 

Ünlü bestekarımız Necdet Tokatlıoğlu bir konserinde


Sevgili dostum blog yazarımız Erol Aslan'la görüşür, konuşur, hal hatır sorarız birbirimize.

- Bir şarkı arıyorum ama bulamadım, sende vardır. Yalnız video kayıt, yani görüntülü olmasın.

Bilgisayarda MP3 olarak kayıtlı şarkılar arasında yoksa bulana kadar beni de bir telaş alır. Bulduklarım youtube sitesinde kayıtlıdır, video yani. Neyse o sorunu da çözdüm. Videoyu (download) indirip, PC'ye MP3 olarak yüklemeyi başardığım :) için bulamayacağım şarkı yok gibi. İsteği olan Bir peri masalı kulaklarına Dr. Bekir Mutlu'nun sözlerini yazdığı çok sevilen bir Avni Anıl bestesi, rast makamında.

Bir kaç gün önce yine mail... Necdet Tokatlıoğlu'nun bestelerinden...üç şarkı daha...

"Yalancının birine kapıldı kandı gönül"
"Farzet",
"Ben aşık oldum"

Üç şarkı daha ama :) en çok istek alan "yalancının birine kapıldı kandı gönül" acil. Gönderdim. Diğer ikisi sonra, dedim ama henüz gönderemedim. "İki şarkı daha bekliyorum, unutma" diye teşekkürlerini yorum :) olarak göndermişti yazıma.

Farzet, ünlü bestekarımız, Güzelbahçe/Yelki yani İzmir doğumlu Necdet Tokatlıoğlu'nun bestelediği son şarkılardan. Şair Ali Tekintüre'nin dizelerini Acem kürdî makamında bestelemiş.

Ben aşık oldum'un sözlerini Sayın Necla Ünal yazmış. Şarkı Nihavend makamında.

Her iki şarkıyı da ünlü bestekarımız sesinden dinleyeceğiz. TRT'de söylediği bu güzel şarkıların bulunduğu albüm müzik marketlerde var mı yok mu, bilmiyorum.

Gerek ünlü bestekarımız Sayın Necdet Tokatlıoğlu ve gerekse güftelerin sahibi şair-yazarlarımız Sayın Ali Tekintüre ve Sayın Necla Ünal hakkında web sitelerinden bilgi edinebilirsiniz. Arama motorlarına adlarını yazmanız yeterli.

Sizi şarkılarla başbaşa bırakıyorum, beğeneceksiniz.

Farzet

Ne sen beni gördün, ne de ben seni
O büyük tesadüf olmadı farzet
Tanışmamış gibi olalım senle
O sevda gönlüme dolmadı farzet

Farzet bir rüyaydı, uyandım bitti
Farzet bir hayaldi, kayboldu gitti
Farzet ki gözlerim bir oyun etti
İki gözüm seni görmedi farzet

Artık seni anmam, seni düşünmem
Sevgilimsin diye koşmam peşinden
Uçan bir kuş gibi geçtin başımdan
Ellerim elini tutmadı farzet.

http://www.dailymotion.com/video/x6wrp8_necdet-tokatlioglu-farzet_music


Ben aşık oldum

Hani, ellerimi tuttun ya bir gün,
Tuttun da, yüzüme baktın ya bir gün,
Baktın da, ateşler yaktın ya bir gün,
Ben deli, ben çılgın, ben aşık oldum

Gece mi, gündüz mü bilemiyorum,
Hayalin gözümden silemiyorum,
Çağırmıyorsun ki gelemiyorum,
Ben deli, ben çılgın, ben aşık oldum

http://videos.wittysparks.com/id/3466650296


Resim: http://www.kayseri-bld.gov.tr'den alınmıştır

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..