Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Ne sen ne de ben

Ne sen ne de ben
 

Ne gidebildik ne kalabildik bu şehirde.

Sen hep kötü anılarımızı hatırlasanda, ben hep o güzel günlerimizi anımsadım.

Yaşadım hepsini anımsadıkça gözlerimi kapatıp.

Hic çıkmadı aklımdan o gülüşün. Seni güldüren gibi ağlatanda hep ben olsamda…

Sen artık o sen olmasanda, ben sevmeye devam ettim onu anlamsızca…

O kadar acımasızki sensizlik.

Resimlerine baktım, ağladım, güldüm, kendime kızdım kaderden çok.

Hiç kin güdemedim sana. Bir çocuğun annesine kızgınlığı gibiydi en büyüğü.

Kırdığı bir vazo için işittiği azardan sonraki…

Ellere kızdım ellerin olduğun için. Oysa ne çok severdim o ufacık ellerini.

Sen bile o sen olmaktan vazgeçsende, ben hiç vazgeçmedim ondan.

Denemedimde diyemem ama, kabullenemedim bensiz geçen günlerini.

Ben seni bedelsiz sevmiştim güzelim. Ama bu son bedeli ödeyemedim.

Dostlar tuttu elimden…

Mezesiz birkaç kadeh, günahsız birkaç duman…

Sorgusuz sualsiz maskesiz……

 
Toplam blog
: 5
: 184
Kayıt tarihi
: 06.12.11
 
 

Kendi romaninda kahraman yerine bir figuran kadar onemsiz ben... Ama biliyorum benim Ben olmadi..