Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

07 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Ne(Ti)Çe'de ''ÇITIR'' Değil mi? (!)

Ne(Ti)Çe'de ''ÇITIR'' Değil mi? (!)
 

Milliyet.com.tr


(!) N.Ç Davası; Niyazi'nin gittiği mok yoluna doğru sürüklene dursun, biz işin çıtırına bakalım anacım.

Çıtır dediniz mi; akan sular duruyor erkek milletine.

Eskiden; ''olgun erkek - çıtır kız'' modası vardı.

Şimdi mi?

''Çıtır erkek - olgun kadın'' modası moda oldu.

Kim bilir, daha bilmediğimiz ne modalar var da!

İşte onlardan bir örnek:

- Erkekler mi? Adları batsın Rana ablacım.
- Batsın tabii de o niye öyle birden parlayıverdin?
- Ben parlamayayım da kimler parlasın be (!) ablacım?
- Bakıyorum epey dertlisin erkeklerden yana. Eğer iznin olursa, konuşmalarımızı kaydetmek sonra da yazmak isterim. Ne dersin?
- Bir şartla. Adımı yazmayacaksın.
- O kadar önemli mi anlatacakların?
- Dinle. 13 (!) yaşımda, benden 10 yaş büyük olan, abi dediğim amcamın oğlu tarafından taciz edildim. Bu önemli değil mi ablacım?
- İnanmıyorum. Doğru mu bu dediğin?
- Doğru ablacım. Doğru. (Bu konuyu ayrıca anlatacağına söz veriyor...)
- Peki sonra?
- 16 yaşımda da benden 9 yaş büyük biriyle flört ettim.
- Kendi isteğinle ama değil mi ?Öyle anlıyorum?
- Kendi isteğimle.
- ''Ettim'' dedin. Sonra ne oldu?
- 18 yaşımda, iki yıldır tanıdığım ve abi dediğim bir adam gördüğü ilk andan beri bana aşık olduğunu söyledi.
- Hayatına giren senden büyük 3. kişi olduğuna göre ve seni de sevdiğine göre şimdi mutlusundur o zaman?
- Mutluluk kim, ben kim be ablacım, çoktan bitti o ilişkim..
- Bana bak kız, sanada erkek dayanmıyor diyeceğim, ayıp olacak.. Ee, sonra?
- Sonra; 22 yaşımda abi dediğim, benden 10 yaş büyük biriyle beraber oldum.
- Yine mi bir abiyle? Kusura bakma ama abilere kıran gelecek sayende.
- Hepsi beter olsunlar inşallah..
- Olsunlar, olsunlar da şu anda durumun ne?
- Benden 5 yaş küçük biriyle evliyim.
- Ohh, nihayet evlenebildin. Böylece ''olgun erkek'' modasını da kapatmış oldun.
- Kart erkeklerdeki "çıtır kız" merakına karşı, çıtır erkeklerde de "olgun kadın" merakı bir süredir revaçta. Biz şimdi ki eşimle, bu modaya uyduk ablacım.

- Desene sen şuna; ''elimdeki küçüğü büyüteceğim!'' (!)

***

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 

Ulaşım ve iletişim bilgileri:

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

Milliyet Blog : http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

Naberler.com: http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6076

YouTube: Sabiha Rana adlı kişinin profil resmiSabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..