Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

NE ÜLKEYİZ YA

Ne ülkeyiz ya

Ne ülkeyiz

 

Büyüklerimiz

Durmadan kavga ediyor

Biz

Oturmuşuz onlara bakıyoruz

 

Bazen

Alkışlıyoruz

Bazen

Yuhalıyoruz

 

Yani

İşimize geldiği gibi

Yani

 

Bugünkü görüntümüz

21. yüzyıla yakışmıyor

Hangi ülkede

Durmadan

İktidar muhalefet kavga eder

Gösterin bakalım da

Olabilirmiş demek diyeyim

 

Gelişmiş ülke görünümü

Bu değil

 

Gelişmişlik

Düşünmenin

Söylemenin

Davranmanın

Doğru güzel yararlı yapıldığı

Yaşamdır

 

Ben

Yıllarını eğitime vermiş

Bir öğretmen olarak

Yaşım gereği de olmak üzere

Hata ediyorsunuz diyorum

 

Biz

Aynı ülkenin yurttaşlarıyız

Yakın ya da uzak akrabayız

Geçin bunları

İnsanlık yönünde gelişmişiz

Geçmiş insanlık anlayışıyla

Günümüz insanlık anlayışı

Çok farklı olmalı

 

Güzünüm insanlık anlayışı

Özsaygı

Özdenetim

Empati yapma

Sorun çözücü olma

İşbirliğine yatkın olma

Değerlerini yaşayan anlayıştır

 

Biz

Bu anlayışı yaşamalıyız

Yaşamayanları da

Doğru şekilde uyararak

Bunu yaşar duruma getirmeliyiz

 

Bakıyorum da

Ülke insanı olarak

Asla bu yönde adım atmıyoruz

 

İktidar yanlısıysak iktidarı

Haklı bulup onu alkışlıyoruz

Muhalefete ver yansın ediyoruz

 

Muhalefet yanlısıysak

Muhalefeti haklı bulup alkışlıyoruz

İktidara ver yansın ediyoruz

 

Bu yapı

Mutlaka terk edilmeli

Bu yapı geçmişlerde kaldı

Gelişmiş insanlığa yakışmıyor artık

 

Gelişmiş insanlık

Doğru sözlülüktür

İyilik yapmaktır

Barış yaratacak davranışlarda bulunmaktır

Asla

Barış bozuculuğa meydan vermemektir

 

Biz bu muyuz

Değiliz

Yanından bile geçmiyoruz

 

Ben derim ki

Aklı başında bilen insanlarımız

Ayağa kalkacaklar

Yanlışa dur diyecekler

Doğruyu gösterecekler

 

Bunu da

Tatlı dil güler yüzle yerine getirecekler

 

Yani

Yaptığımız hayır

Ürküttüğümüz kurbağaya değecek

 

 

İşte canlarım

Ben buyum

Her şeyden önce kavgayı bitirelim

İç birliği kuralım istiyorum

Ve

Gerisi kolay diyorum

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..