Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRKLÜK ÖĞÜNÇTÜR

Evet

Sevgili Türk Halkı

Türk Soyunun tarihi

Öğünçlerle doludur

 

En önde geleniyse

Başarıdan başarıya koşmasıdır

Türk Soyu

Başaran bir soydur

 

En başat başarısı

Orta Asya’dan

Yola çıkıp

Anadolu’ya gelip

Anadolu’yu Yurt edinip

Burasını

Biz Türk Soyuna armağan edip

Anadolu Türk Uygarlığını kurmasıdır

 

Bu kurguda

Ne sıkıntılar çekmiştir Soyumuz

Anlatmaya kalksak

Anlata anlata bitiremeyiz

Nice zorluklarla karşılaşmış

Hepsini yenip

Büyük başarılara imza atmıştır

 

Türk Soyunun

Temel karakteri

İşte bunun için

Başarmak olmuştur

 

En son başarımız da

Hepimizin yakından bildiği

Yakın tarihimizde yaşadığımız

Kurtuluş Savaşı Destanımızdır

 

Burada

Tüm Soyumuzla birlikte

Özellikle son Kahramanımız

Mustafa Kemal Atatürk

Ve Kahraman arkadaşlarına

Şehitlerimize

Minnet şükran duygularımla birlikte

Allah’tan bol rahmetler diliyorum

 

Soyumuzun

Şöyle böyle değil

Öğüne

Öğüne

Bitirilemeyecek başarısıdır bu 

 

Ben

Bütün Soyumuza

Bunun kadrini bilelim

Asla ve asla

Toz kondurmayalım

Toz kondurulmasına da

İzin vermeyelim diyorum

 

Hele

Sevgili

Kahramanımız Atatürk’ümüze

İleri geri

Hiç laf söylemeyelim söyletmeyelim

 

Yanlış yakıştırmaları önleyelim

Doğru söylemleri kuvvetle alkışlayalım

 

“Yaşa

Yaşa

Sen çok yaşa

Sevgili Mustafa Kemal paşa”

Haykırışlarını

En güçlü şekilde haykıralım

 

İşte böyle canlarım

İşte böyle

Ben bir Türk olarak

Ne mutlu Türk’üm diyorum

Soyumla

Türklüğe insanlığa yaptığı

Yararlı hizmetleriyle

Öğünüyorum

Öğünüyorum

Öğünüyorum

 

Ey Türkoğlu Türk

Bırak geri kalmayı

Koş başarıdan başarıya ilerle

İlerle

İlerle

 

Senin Soyun ilerleyen soydur

Sana yakışan daha da ilerlemedir

 

Sevgilerim sizlerle olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..